3 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
Hotels.comUS$ 229
PricelineUS$ 233
Prestigia.comUS$ 237
Beoordeeld op 1 december 2022

Prachtig hotel in historisch klooster. Hele vriendelijke medewerkers zowel bij de receptie als in het restaurant, waar we heerlijk gedineerd en ontbeten hebben.Ook heel attent hoe ze onze reden ( huwelijksdag) aandacht hebben gegeven.

Datum van verblijf: november 2022
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2022

Geachte Margaretmingote,

Wat een leuke woorden om terug te mogen lezen!
Fijn dat u samen heeft genoten van uw verblijf en als attentie aan uw huwelijksdag. Altijd leuk om er een klein tintje aan te geven.

Beoordeeld op 29 november 2022

Gastvrije ontvangst, met welkonstdrankje, Ieniemienie kamer. Alles wel aanwezig maar je moet gebukt onder de balken naar je bed, Tissues op en niet aangevuld hoewel toegezegd. Bed ligt prima. Ontbijt uitstekend en goede ligging van het hotel.

Geachte Colettesweere,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn te vernemen dat de gastvrije ontvangst, het welkomstdrankje, kwaliteit van slapen, ontbijt en ligging van het hotel naar wens zijn geweest. Kruisherenhotel Maastricht beschikt over 60 kamers onderverdeeld in diverse kamertypes welke alle anders zijn qua inrichting, faciliteiten en look & feel.
Bij een volgend verblijf adviseren onze collega's van de receptie u graag over de mogelijkheden zodat dit beter aansluit bij uw persoonlijke voorkeuren.

Beoordeeld op 28 november 2022

service was echt top, eten heel lekker, goede sfeer. 1ste kamer was echt heel klein, 2de was beter. Kamers niet heel gezellig en sluit niet echt aan bij de rest van het hotel. Kamer was ook heel warm.

Geachte Oeverburg,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest. Bij een volgende reservering denken onze collega's van de receptie of reserveringsafdeling graag met u mee betreft de diverse kamertypes zodat dit in het vervolg beter aansluit op uw persoonlijke voorkeuren. Uw complimenten zullen wij intern delen, dit wordt zeer gewaardeerd bij het voltallige team.

Beoordeeld op 23 november 2022

Ik had jullie gekozen voor de leuke en mooie setting en natuurlijk voor de originaliteit.
En het was een verrassing voor mijn vriendin haar verjaardag en moet zeggen dat zij genoten en aangenaam verrast was.

Bedankt voor jullie goede service.

Geachte Zoran379,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat leuk dat u uw vriendin heeft verrast met een overnachting bij Kruisherenhotel Maastricht. Fijn dat alles naar wens is geweest en in de smaak is gevallen.

Beoordeeld op 22 november 2022

Een onvergetelijke ervaring. De kamers zijn niet bijzonder, maar het diner en ontbijt in de schitterende eetzaal waren echt een onvergetelijke ervaring!! De sfeer in het voormalige klooster en de uitgestalde kunstwerken gaven ons verblijf een bijzonder cachet. Ook hulde aan het parkeerteam!!

Geachte Marianneblokland,

Wauw! Wat een geweldige review om te mogen lezen!
Zo te horen heeft u genoten van zowel het verblijf als onze restaurant faciliteiten. Uw complimenten zullen wij zeker intern delen met onze collega's.