Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 245
TravelocityUS$ 245
PricelineUS$ 246
Beoordeeld op 28 november 2022

service was echt top, eten heel lekker, goede sfeer. 1ste kamer was echt heel klein, 2de was beter. Kamers niet heel gezellig en sluit niet echt aan bij de rest van het hotel. Kamer was ook heel warm.

Datum van verblijf: november 2022
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2022

Geachte Oeverburg,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest. Bij een volgende reservering denken onze collega's van de receptie of reserveringsafdeling graag met u mee betreft de diverse kamertypes zodat dit in het vervolg beter aansluit op uw persoonlijke voorkeuren. Uw complimenten zullen wij intern delen, dit wordt zeer gewaardeerd bij het voltallige team.

Beoordeeld op 23 november 2022

Ik had jullie gekozen voor de leuke en mooie setting en natuurlijk voor de originaliteit.
En het was een verrassing voor mijn vriendin haar verjaardag en moet zeggen dat zij genoten en aangenaam verrast was.

Bedankt voor jullie goede service.

Geachte Zoran379,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat leuk dat u uw vriendin heeft verrast met een overnachting bij Kruisherenhotel Maastricht. Fijn dat alles naar wens is geweest en in de smaak is gevallen.

Beoordeeld op 22 november 2022

Een onvergetelijke ervaring. De kamers zijn niet bijzonder, maar het diner en ontbijt in de schitterende eetzaal waren echt een onvergetelijke ervaring!! De sfeer in het voormalige klooster en de uitgestalde kunstwerken gaven ons verblijf een bijzonder cachet. Ook hulde aan het parkeerteam!!

Geachte Marianneblokland,

Wauw! Wat een geweldige review om te mogen lezen!
Zo te horen heeft u genoten van zowel het verblijf als onze restaurant faciliteiten. Uw complimenten zullen wij zeker intern delen met onze collega's.

Beoordeeld op 21 november 2022

Goede service dat in combinatie met de mooie locatie maakte het verblijf wederom aangenaam ! Een aanrader om na een dag in het mooie Maastricht nog even in de gezellige bar een drankje te doen of cocktail!

Geachte Jeroenruska,

Hartelijk dank voor uw review!
Een drankje of een van onze signature cocktails in onze bar is uiteraard altijd een goed idee. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Beoordeeld op 20 november 2022

Van begin tot eind raak je niet uitgekeken in dit prachtige hotel. Als je via het schitterende koperen entree binnen komt bevind je je gelijk in een aangename sfeer. Dit kerk hotel is zeer warm en stijlvol en heeft meerdere kunststukken.
Wij hadden de zolderkamer in een bijgebouw, daar moesten we aardig wat trappen voor lopen. De toilet en badkamer waren niet afgesloten, dat vonden wij niet prettig.

Geachte Mirjam V,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Het kamertype Signature Gatekeepers Residence ligt in het gebouw in de Kloostertuin. De badkamer heeft open verbinding over de gehele breedte van de kamer. Bij een volgend verblijf adviseren onze collega's van de receptie en/of reserveringsafdeling u graag over de diverse kamertypes en bijbehorende faciliteiten, zodat dit beter aansluit bij uw voorkeuren.