Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.613)
Beoordelingen filteren
2.613 resultaten
Waardering van reizigers
1.619
673
232
68
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.619
673
232
68
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
13 - 18 van 2.613 beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld

Een fijn verblijf in een mooie ambiance. De service is vriendelijk en behulpzaam. Kamer viel wat tegen gezien de prijsstelling en de ervaringen bij de andere locaties uit de Oostwegel collectie. Wellicht is hartje Maastricht voor anderen wel deze prijs waard.
Het restaurant was beneden de hoge verwachtingen, in vergelijking met Chateau Gerlach en Neercanne. Eigenlijk teleurstellend, ofschoon eten, drinken en bediening prima was verzorgd. Maar geenzins vergelijkwaardig met de andere restaurant van de Oostwegel collectie.
Wel heerlijke tijd gehad.

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank mikevanengelen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte mikevanengelen,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf, de ambiance en service en vriendelijkheid van onze medewerkers. Het hotel werkt met dagelijks fluctuerende tarieven.

Uw feedback omtrent het restaurant zullen wij intern oppakken met de desbetreffende afdeling, zodat wij hierin onze service en dienstverlening kunnen verbeteren.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Er is sprake van een slechte samenhang tussen het hotel en het monumentale gebouw eromheen. Niet alleen wat betreft het design (smaken verschillen, maar het contrast tussen oud & nieuw is wel erg groot!) maar ook wat betreft de faciliteiten: een enorm klooster en een ingebouwd erg klein (ontbijt-'zaal' [met pijpenlaatje tussen de counters; kleine kamer met pieppleine badkamer [kamer 103]). De prijzen (kamer, ontbijt, parkeren, etc.) zijn door dit alles wel erg aan de hoge kant!

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank alp0ns
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Alp0ns,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te mogen vernemen dat u heeft genoten van de locatie, schoonmaak, service en sleeping quality.

Daar het een monumentaal gebouw is, is het een prachtige kans om een hotel in een kerk te designen. Het Kruisherenhotel is een zogenoemd "box-in-box"-concept. Om deze reden is het restaurant voor zowel ontbijt, lunch als diner gevestigd op de Entresol in het kerk-gedeelte van het hotel. Op deze unieke manier kunnen onze gasten een culinaire reis beleven onder de 15e eeuwse authentieke plafondschilderingen.

Het hotel beschikt over diverse kamertypes welke allen verschillen van look & feel en van diverse grootte qua formaat zijn. Onze collega's van de reserveringsafdeling adviseren u bij een volgend verblijf graag over de mogelijkheden, zodat deze naadloos aansluiten op uw persoonlijke voorkeuren.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Het was werkelijk geweldig om hier te zijn, wat een mooie belevenis, wat een vormgeving heeft alles, keer op keer een streling voor het oog! Heerlijk gegeten ook met een grandioze view. Personeel doet het ook magnifiek, fantastisch!

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank L B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte L B,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat geweldig om terug te mogen lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in Maastricht. Iedere dag staan onze collega's klaar om onze gasten volledig in de watten te leggen. Uw goede woorden zullen wij intern delen.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel in een mooie omgeving. De kerk samen met de aanliggende gebouwen werden heel smaakvol van een nieuwe bestemming voorzien.
De organisatie aan het onthaal, in het restaurant, de voiturier....is zeer goed.

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Escape18132145017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Escape18132145017,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te mogen vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf en de architectuur van ons monumentale hotel. Uw complimenten zullen wij intern doorgeven aan onze medewerkers.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer te warm geen goede airconditioning, hierdoor niet goed geslapen. Prijs kamer te duur mbt tot de kwaliteit. Ligging hotel is natuurlijk perfect en ook de Entourage. Dit is denk ik ook trigger als men hotel boekt via meerdere sites. …..

Kamertip: Zoek verder voor een misschien wel beter hotel voor een lagere prijs
Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank koost612
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Koost612,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent over de ligging en locatie van het hotel, evenals de entourage. De kamers in het hotel beschikken over climate control om de temperatuur te beheersen.
Daarnaast werken wij met dagelijks wisselende tarieven. Het kan daarom zijn dat op bepaalde datums het tarief hoger, dit heeft te maken met vraag en aanbod.

Graag hopen wij u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen bij Oostwegel Collection!

Met vriendelijke groet,

Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken