Beoordeeld op 16 mei 2022

Over het algemeen een prima verblijf, alleen het ontbijt en service bij het ontbijt had een stuk beter gemogen. Of alles zelfservice, waarbij persoonlijke service niet nodig is. Alleen als er persoonlijke service wordt aangeboden in het restaurant dan moet hier ook voor gezorgd worden.

Datum van verblijf: mei 2022
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2022

Geachte MvdB1982,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent over de locatie van het hotel, de schoonmaak en de slaap kwaliteit.

Uw genoemde feedback omtrent het ontbijt zullen wij intern meenemen zodat wij onze dienstverlening hierin kunnen verbeteren.

Beoordeeld op 15 mei 2022

zeer professioneel personeel. Heel attentvol. Er wordt op elk detail gelet. Kamer was beetje complex met al die (glazen) deuren binnen. Blinden kunnen beter, licht scheen binnen zeker smorgens vroeg door de felle zon.

Geachte Wimdevos,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat een heerlijke woorden om terug te mogen lezen. Het doet ons dan ook erg goed te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf, de service van onze medewerkers.
Uw genoemde feedback zullen wij intern oppakken bij het overleg, zodat wij hierin onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Beoordeeld op 15 mei 2022

We hebben een heerlijk verblijf gehad in een schitterend hotel! Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, niets was hen teveel. Een voorbeeld voor menig hotel in Nederland wat gastvrijheid betreft! Een echte aanrader! We komen graag terug!!!

Geachte Fransjemanon,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te mogen vernemen dat u een schitterend verblijf heeft gehad in het Zuid-Limburgse. Uw complimenten betreft de vriendelijkheid, service zullen wij intern delen met onze medewerkers. Dat doet ons erg goed!

Beoordeeld op 14 mei 2022

niet het niveau waar ik vanuit ging. Ontvangst was prima, valet parking prima. Kamer is erg compact met een (te) smal bed. Atmosfeer is uitstekend, grandeur. Het ontbijt was zeer teleurstellend. Dat zou ik niet meer boeken, zeker niet het niveau en keuze als bij vergelijkbare hotels. Dit hotel voor dit pakket wordt dan ook overgeslagen bij een volgende bezoek aan heerlijk Maastricht.

Geachte Explorer01041578989,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn te vernemen dat u tevreden bent over het ontvangst en valet parking.

Bij een volgende reservering denken onze collega's van de reserverings en receptie afdeling graag met u mee betreft kamertype. Al onze 60 hotelkamers zijn verschillend qua grootte, indeling en look & feel. Zij denken dan ook graag met u mee zodat dit perfect aansluit op uw voorkeuren.

Beoordeeld op 13 mei 2022

Prima hotel op handige locatie, maar de kamers zijn niet echt 5* waard (verouderd, relatief klein, en geen airco).
Faciliteiten en service zijn goed, maar opnieuw redelijk over-priced. (bijv: parkeren 35 euro; ontbijt 30 euro)

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte ikwilslapen363,

Hartelijk dank voor uw review!

Fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent over de locatie, schoonmaak en service van het hotel. Het Kruisherenhotel Maastricht beschikt over 60 kamers welke allen anders zijn qua inrichting, grootte en look & feel.
Onze collega's van de reserveringsafdeling of receptie staan graag tot uw dienst om u vrijblijvend te adviseren welk kamertype en grootte het beste op uw wensen aansluiten.

Helaas is het gebouw niet voorzien van airconditioning, echter wel van climate control.
Onze oprechte excuses betreft dit ongemak.