Beoordeeld op 15 mei 2022

We hebben een heerlijk verblijf gehad in een schitterend hotel! Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, niets was hen teveel. Een voorbeeld voor menig hotel in Nederland wat gastvrijheid betreft! Een echte aanrader! We komen graag terug!!!

Datum van verblijf: mei 2022
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2022

Geachte Fransjemanon,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te mogen vernemen dat u een schitterend verblijf heeft gehad in het Zuid-Limburgse. Uw complimenten betreft de vriendelijkheid, service zullen wij intern delen met onze medewerkers. Dat doet ons erg goed!

Beoordeeld op 14 mei 2022

niet het niveau waar ik vanuit ging. Ontvangst was prima, valet parking prima. Kamer is erg compact met een (te) smal bed. Atmosfeer is uitstekend, grandeur. Het ontbijt was zeer teleurstellend. Dat zou ik niet meer boeken, zeker niet het niveau en keuze als bij vergelijkbare hotels. Dit hotel voor dit pakket wordt dan ook overgeslagen bij een volgende bezoek aan heerlijk Maastricht.

Geachte Explorer01041578989,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn te vernemen dat u tevreden bent over het ontvangst en valet parking.

Bij een volgende reservering denken onze collega's van de reserverings en receptie afdeling graag met u mee betreft kamertype. Al onze 60 hotelkamers zijn verschillend qua grootte, indeling en look & feel. Zij denken dan ook graag met u mee zodat dit perfect aansluit op uw voorkeuren.

Beoordeeld op 13 mei 2022

Prima hotel op handige locatie, maar de kamers zijn niet echt 5* waard (verouderd, relatief klein, en geen airco).
Faciliteiten en service zijn goed, maar opnieuw redelijk over-priced. (bijv: parkeren 35 euro; ontbijt 30 euro)

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte ikwilslapen363,

Hartelijk dank voor uw review!

Fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent over de locatie, schoonmaak en service van het hotel. Het Kruisherenhotel Maastricht beschikt over 60 kamers welke allen anders zijn qua inrichting, grootte en look & feel.
Onze collega's van de reserveringsafdeling of receptie staan graag tot uw dienst om u vrijblijvend te adviseren welk kamertype en grootte het beste op uw wensen aansluiten.

Helaas is het gebouw niet voorzien van airconditioning, echter wel van climate control.
Onze oprechte excuses betreft dit ongemak.

Beoordeeld op 12 mei 2022

We hebben genoten van ons verblijf in het Kruisherenhotel.
Complimenten voor de uitgebreide en duidelijke check-in.
We hadden een mooie kamer. Het eten en de service was prima.
We kijken met veel plezier terug op het vieren van ons 25 jarig huwelijk in dit hotel.
We komen zeker nog een keer terug.

Geachte Marijke2022,

Wat een geweldige woorden om terug te mogen lezen!
Dit doet ons erg goed én is juist de welbekende kers op de taart betreft ons werk :)!

Uw complimenten zullen wij dan ook intern delen met onze medewerkers.

Heel graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Beoordeeld op 11 mei 2022

Onze kamer was vreselijk , kamer 202 , bloedverziekend warm toen we aankwamen, de jongen van de receptie verontschuldigde zich meteen voor de hitte en zei we hebben de airco aangezet.
De airco kan net zo goed uit want doet niks alleen heeel erg veel herrie maken waardoor we hele nacht idee hadden in een trein te slapen , oververhit, er is slechts een ieniemienie raampje in de kamer. Ik vond het zo'n ongelooflijke teleurstelling , afknapper hadden ons reeds lang verheugd hier een keer te slapen en waren gewoon dood en dood moe na de nacht . Er werd na de nacht niet eens gevtaagd of we lekker geslapen hadden of alles naar wens was geweest bij afrekenen dus blijkbaar weet men dat en vraagt men liever niet . Personeel was allemaal heel aardig , echt super personeel !!!! jammer dat je zo'n kamer aanbiedt aan gasten terwijl hotel niet eens vol zat en je dan iemand zo'n vreselijke nacht laat hebben .

Geachte Soties,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent over de service en locatie van het hotel.

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kamer en kwaliteit van de slapen gedurende uw verblijf. Mijn oprechte excuses hiervoor. Helaas beschikken onze kamers niet over airconditioning, echter wensen wij dit wel te upgraden zodra er renovatie plannen zullen starten.

Onze collega's van de receptie staan 24 uur per dag voor u klaar om u van dienst te zijn gedurende uw verblijf.
Omtrent uw verblijf hebben wij u dan ook een passende oplossing geboden.