zeer professioneel personeel. Heel attentvol. Er wordt op elk detail gelet. Kamer was beetje complex met al die (glazen) deuren binnen. Blinden kunnen beter, licht scheen binnen zeker smorgens vroeg door de felle zon.Meer
- Gratis wifi
zeer professioneel personeel. Heel attentvol. Er wordt op elk detail gelet. Kamer was beetje complex met al die (glazen) deuren binnen. Blinden kunnen beter, licht scheen binnen zeker smorgens vroeg door de felle zon.Meer
Minder weergevenGeachte Wimdevos,
Hartelijk dank voor uw review!
Wat een heerlijke woorden om terug te mogen lezen. Het doet ons dan ook erg goed te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf, de service van onze medewerkers.
Uw genoemde feedback zullen wij intern oppakken bij het overleg, zodat wij hierin onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!
Met vriendelijke groet,
Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht
We hebben een heerlijk verblijf gehad in een schitterend hotel! Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, niets was hen teveel. Een voorbeeld voor menig hotel in Nederland wat gastvrijheid betreft! Een echte aanrader! We komen graag terug!!!
Geachte Fransjemanon,
Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te mogen vernemen dat u een schitterend verblijf heeft gehad in het Zuid-Limburgse. Uw complimenten betreft de vriendelijkheid, service zullen wij intern delen met onze medewerkers. Dat doet ons erg goed!
Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!
Met vriendelijke groet,
Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht
niet het niveau waar ik vanuit ging. Ontvangst was prima, valet parking prima. Kamer is erg compact met een (te) smal bed. Atmosfeer is uitstekend, grandeur. Het ontbijt was zeer teleurstellend. Dat zou ik niet meer boeken, zeker niet het niveau en keuze als bij vergelijkbare hotels. Dit hotel voor dit pakket wordt dan ook overgeslagen bij een volgende bezoek aan heerlijk Maastricht.
Geachte Explorer01041578989,
Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn te vernemen dat u tevreden bent over het ontvangst en valet parking.
Bij een volgende reservering denken onze collega's van de reserverings en receptie afdeling graag met u mee betreft kamertype. Al onze 60 hotelkamers zijn verschillend qua grootte, indeling en look & feel. Zij denken dan ook graag met u mee zodat dit perfect aansluit op uw voorkeuren.
Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!
Met vriendelijke groet,
Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht
Prima hotel op handige locatie, maar de kamers zijn niet echt 5* waard (verouderd, relatief klein, en geen airco).
Faciliteiten en service zijn goed, maar opnieuw redelijk over-priced. (bijv: parkeren 35 euro; ontbijt 30 euro)
Geachte ikwilslapen363,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent over de locatie, schoonmaak en service van het hotel. Het Kruisherenhotel Maastricht beschikt over 60 kamers welke allen anders zijn qua inrichting, grootte en look & feel.
Onze collega's van de reserveringsafdeling of receptie staan graag tot uw dienst om u vrijblijvend te adviseren welk kamertype en grootte het beste op uw wensen aansluiten.
Helaas is het gebouw niet voorzien van airconditioning, echter wel van climate control.
Onze oprechte excuses betreft dit ongemak.
Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!
Met vriendelijke groet,
Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht
We hebben genoten van ons verblijf in het Kruisherenhotel.
Complimenten voor de uitgebreide en duidelijke check-in.
We hadden een mooie kamer. Het eten en de service was prima.
We kijken met veel plezier terug op het vieren van ons 25 jarig huwelijk in dit hotel.
We komen zeker nog een keer terug.
Geachte Marijke2022,
Wat een geweldige woorden om terug te mogen lezen!
Dit doet ons erg goed én is juist de welbekende kers op de taart betreft ons werk :)!
Uw complimenten zullen wij dan ook intern delen met onze medewerkers.
Heel graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!
Met vriendelijke groet,
Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht
Onze kamer was vreselijk , kamer 202 , bloedverziekend warm toen we aankwamen, de jongen van de receptie verontschuldigde zich meteen voor de hitte en zei we hebben de airco aangezet.
De airco kan net zo goed uit want doet niks alleen heeel erg veel herrie maken waardoor we hele nacht idee hadden in een trein te slapen , oververhit, er is slechts een ieniemienie raampje in de kamer. Ik vond het zo'n ongelooflijke teleurstelling , afknapper hadden ons reeds lang verheugd hier een keer te slapen en waren gewoon dood en dood moe na de nacht . Er werd na de nacht niet eens gevtaagd of we lekker geslapen hadden of alles naar wens was geweest bij afrekenen dus blijkbaar weet men dat en vraagt men liever niet . Personeel was allemaal heel aardig , echt super personeel !!!! jammer dat je zo'n kamer aanbiedt aan gasten terwijl hotel niet eens vol zat en je dan iemand zo'n vreselijke nacht laat hebben .
Geachte Soties,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent over de service en locatie van het hotel.
Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kamer en kwaliteit van de slapen gedurende uw verblijf. Mijn oprechte excuses hiervoor. Helaas beschikken onze kamers niet over airconditioning, echter wensen wij dit wel te upgraden zodra er renovatie plannen zullen starten.
Onze collega's van de receptie staan 24 uur per dag voor u klaar om u van dienst te zijn gedurende uw verblijf.
Omtrent uw verblijf hebben wij u dan ook een passende oplossing geboden.
Met vriendelijke groet,
Ramon Denissen
Manager Operations
Kruisherenhotel Maastricht