Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Official SiteUS$ 214
TripadvisorUS$ 215
travelup.com
Beoordeeld op 4 januari 2022

Dit was het beste verblijf ooit. Ik heb veel gereisd en dus ook in heel veel hotels over de hele wereld geweest, maar hier voelde ik me meteen helemaal thuis. Was de kamer of de omgeving het mooiste ooit? Nee, het was het personeel. Feit is dat we nooit nergens betere, attentere en lievere medewerkers van een hotel aan hebben getroffen. Het was helemaal geweldig. We komen altijd bij jullie terug als we in Maastricht en omgeving zijn. Dat is een plechtige belofte.

Datum van verblijf: december 2021
Ramon Denissen, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

Geachte Edwinvanloon,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Het doet ons erg goed om dit te mogen vernemen dat u zo heeft genoten van onze service.

Wij kijken er naar uit om u de volgende keer te mogen verwelkomen binnen Oostwegel Collection!

Beoordeeld op 29 december 2021

Corona-tijd. Ons kerstarrangement veranderde tot twee maal toe. Uiteindelijk bleken er 5 kamers geboekt. Maar het personeel was supervriendelijk, het eten was heerlijk, de rondleiding, de oesters met kerstgezang, heel fijn.

Geachte Rgimbergh,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf gedurende de kerstperiode. Eveneens goed te horen dat u heeft genoten van het eten, de rondleiding door het hotel en niet te vergeten de oesters.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Beoordeeld op 20 december 2021

Jammer dat er een avond lockdown was. Hier kan het Hotel niets aan doen. Dineren op de kamer is niet zoals in een hotel restaurant. Wel zou het hotel wat meer kunnen doen, zoals een gratis upgrade naar een grotere kamer, gratis fles wijn oid. Het hotel is overigens prachtig aangekleed met kerstversieringen.

Geachte Q8381DDandre,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te vernemen dat u van de uitstraling van het hotel, evenals onze prachtige kerstversiering heeft genoten.

Helaas hebben we te maken met maatregelen omtrent Covid-19. Hierdoor proberen we uiteraard alternatieven te bieden, we hopen dan ook onze gasten weer snel in onze restaurants te mogen verwelkomen.
Onze oprechte excuses betreft het ongemak.

Wens ik u een prettige dag & graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection.

Beoordeeld op 18 december 2021

Top hotel, top service, top eten, top kamer. Wat wil je nog meer. Midden in de stad, dus ook top locatie. Geweldig personeel. Valletparking. Heerlijke bedden, super douche. De familie Oostwegel op zijn best.

Geachte Genieter2021,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van het hotel, de service, het eten en uiteraard de hotelkamer. Alles te samen zorgen we ervoor dat onze gasten een onvergetelijk verblijf hebben.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection!

Beoordeeld op 17 december 2021

Een verblijf in het Kruisherenhotel lijkt me het ideale geschenk voor een kieskeurige partner of voor ouders en grootouders die beweren niks nodig te hebben en die men nu eens 'echt' wil verrassen met een 'belevenis' die ze niet rap zullen vergeten.

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte Mietwaes,

Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te mogen lezen dat u van de gehele belevenis heef genoten. Het hotel, de sfeer en ambiance zijn inderdaad een ware beleving.

Graag tot een volgende keer bij Oostwegel Collection.