Reserveer nu, betaal bij aankomst
TripadvisorUS$ 215
Priceline
Hotels.comUS$ 215
Beoordeeld op 20 november 2021

Fijne overnachting gehad in dit mooie hotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner en ontbijt was prima. De ligging is perfect.
Er heerst een gezellige sfeer.
Corona regels worden goed nageleefd.

Datum van verblijf: november 2021
Rachelle Pieters, Gastenservice/Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2021

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en dat u ondanks de corona maatregelen zo genoten heeft.

Het hotel is inderdaad perfect gelegen in het centrum op 5 min loopafstand van het vrijthof met alle leuke highlights. Aan de receptie hebben wij verschillende looproutes voor u klaar liggen. Deze looproutes hebben wij zelf samengesteld om u zo de meest unieke plekken in Maastricht te laten zien.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het mooie Maastricht.

Met warme groet,

Beoordeeld op 16 november 2021

Gastvrijheid moet hier zijn uitgevonden. Geweldig, wat een feest om hier te zijn. Eten was uit de kunst, accommodatie was enorm comfortabel, personeel is attent, op zijn minst.: wij komen graag weer terug in het kruisheren hotel.

Geachte heer Stefan,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht. Wat een fantastische review heeft u geschreven. Heerlijk om te vernemen dat het een feest was om bij ons te verblijven. Dat gastvrijheid hier moet zijn uitgevonden is een ultiem compliment.

Wij hopen dat u nog lang kunt nagenieten van uw verblijf in Maastricht en dat wij u snel weer mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 13 november 2021

Het was leuk om weer eens in Maastricht te zijn. Jullie hotel is uniek zo in een oude kerk. Wij zaten in het bij gebouw wat knus was. Leuk dat er versierd was voor mijn verjaardag, zelfs met kaart en een appeltaarten!

Geachte mevrouw Van Rijn,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat de Limburgse vlaai heeft gesmaakt. Nogmaals van harte gefeliciteerd met uw verjaardag.

Het hotel is inderdaad gelegen in een voormalige 15e-eeuwse Kruisherenklooster. Samen met de monumentale, gotische kerk is dit getransformeerd tot designhotel. Wist u dat de koperen tunnel oftewel de hoofdingang van het hotel gemaakt is van koperen bier ketels. De ingang is zeker een eyecatcher.

We hopen dat u een onvergetelijke verjaardag heeft gehad en dat wij u snel weer mogen verwelkomen in ons unieke hotel.

Met warme groet,

Beoordeeld op 13 november 2021

Wat een verwelkoming, top personeel en prachtig gebouw. Ook al ben je heel kritisch, er zijn er weinig of geen verbeterpunten. Wij hebben genoten van ons verblijf en zullen zeker nog een keertje terug keren.

Geachte heer Bart,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fantastisch om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze prachtige woorden te schrijven over het hotel en over onze collega's.

Wij zijn ontzettend blij dat ons team zo'n blijvende indruk heeft achtergelaten. Uw complimenten worden zeker gedeeld binnen het team. Zoals u zelf al beschreef is het Kruisherenhotel inderdaad gelegen in prachtige eeuwenoude kerk. Wist u dat de kerk in het verleden voor meerdere doelen werd gebruikt, een daar van is de opslag van koper van burgers in Maastricht, zodat deze niet in beslag werden genomen voor het maken van munitie.

We zouden het een genoegen vinden u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met Limburgse groet,

Beoordeeld op 10 november 2021

Kruisherenhotel werd ons vaker getipt door vrienden en relaties als een must-go. Met hoge verwachtingen boekten we een weekend. De ligging is perfect. De inrichting uiteraard prachtig. Maar de ervaring als gast is absoluut geen 5 sterren waard. Het personeel bestaat grotendeels uit stagiairs van de hotelschool. De incheck was vriendelijk en gastvrij met een glaasje bubbels, maar teleurstellend was dat de crew duidelijk niet bekend was met de inhoud van onze boeking. De Signature Monastery room is aardig, maar behoorlijk onpraktisch. En de natuurstenen vloer is continu koud. Ook de assets op gebied van bad/toilet artikelen is meer 3 sterren dan 5 sterren. Verder weinig tot geen persoonlijke aandacht of services. De setting van het ontbijt is mooi (dinerzaal). Maar serieus: een cappuccino uit een machine met slappe opschuimmelk is niet wat je verwacht. Evenmin dat een fruitsalade uit louter rauw fruits bestaat. Op zondagavond bezochten we de schitterende winebar rond 21.30 uur. We waren de enige gasten, wat natuurlijk kan gebeuren. Wederom stond er een (zeer vriendelijke) 2e jaars stagiair achter de bar. We hadden nog trek in een kleine bite in de vorm van een pata negra en wat kaas of iets dergelijks van de kleine kaart Dat kon niet meer, want om 21.30 sluit de keuken en de crew was al weg. Zo werd ons meegedeeld. Wat frituren kon wel. Dus wat bitterballen en garnalenkroketten besteld. O ja, of we om 23.00 uur wilde vertrekken want dan sluit de bar. Ook hieruit blijkt dat het Kruisherenhotel de touch met 5 sterren gastvrijheid heeft verloren. Het uitchecken was verder prima, maar bij de valetparking die ik had geboekt was de doorman niet aanwezig en heb ik zelf de auto van de parkeerplaats gehaald en de koffers in de bak geladen. Tsja.... Dus conclusie: hard werk nodig om het servicegedrag dat past bij de reputatie op het gewenste peil te brengen. Voor ons was het al met al nogal teleurstellend.

Datum van verblijf: november 2021
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Beste heer en/of mevrouw Ramses,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn dat u bij ons te gast bent geweest naar aanleiding van de tips van vrienden en relaties. Des te meer betreur ik het dat uw ervaringen verre van Kruisherenwaardig waren en ook niet aan ons eigen service niveau voldoet. Wij doen er alles aan om u te ontzorgen en van een geweldig verblijf te voorzien, waar we duidelijk niet in geslaagd zijn. Mocht u uw ervaringen met ons persoonlijk willen bespreken, dan kunt u met mij contact opnemen via r.pieters@kruisherenhotel.nl.

Voor nu wens ik u het allerbeste toe en ik hoop dat wij de kans krijgen om ons te revancheren.

Met hartelijke groet,

Rachelle Pieters