Priceline
TravelocityUS$ 228
Beoordeeld op 8 november 2021

- gebruikte glazen niet meegenomen na 1ste avond
- toegang kamer niet meer mogelijk alvorens uitgecheckt te zijn voor 12u
- doch was leuke ervaring, mooie kamer en lekker gegeten (zowel ontbijt als diner) en vriendelijke service

Datum van verblijf: november 2021
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn dat u uw ervaringen met ons deelt, dat waarderen wij enorm. Wij delen elke week de binnen gekomende reviews met het team en bespreken daarin zeker de punten waar extra focus op nodig is. Excuses dat het verblijf niet perfect was en wij punten hebben laten liggen. Weet dat uw input besproken is binnen de teams en de trainingen.

Ik wens u het allerbest toe en heel graag tot een volgend verblijf.

Met Zuid-Limburgse groet,

Beoordeeld op 5 november 2021

Uitstekende ontvangst en service. Uitstekende locatie. Uniek interieur. Doch zeer duur geprijsd en hierbij mogen een aantal zaken best verbeterd: geen WiFi gedurende het ganse verblijf en op verschillende locaties. Hoe is dit vandaag nog mogelijk?! Een glazen deur op de kamer die hinderlijk de doorgang belemmert... Eruit die deur! Excellent ontbijt, maar waarom zo duur?

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 november 2021

De ligging en de sfeer van het hotel zijn geweldig. De service is perfect. Maar jammer dat het ontbijt ondermaats is: het roerei was koud, het spek te hard gebakken, de pancakes niet te eten, het brood oogt heel lekker, maar is werkelijk van zeer slechte kwaliteit. In een vijfsterrenhotel verwachten we parmaham of serrano, maar geen industriële vleeswaren... echt jammer, het kan toch niet moeilijk zijn om hoogwaardige producten te serveren?

Beoordeeld op 3 november 2021

Een geweldig verblijf gehad in het centrum van Maastricht. Ongekende service, aandacht voor de gasten, geweldige kamer en door de kunst waan je je in een museum. Een absolute aanrader om er een keer écht uit te zijn en je te laten verwennen.

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht. Geweldig om uw enthousiasme te lezen en te horen dat u zo genoten heeft. Wij hebben ondertussen weer een aantal kamers van nieuwe kunst voorzien, wellicht leuk dat ik u hier een aantal kamers van laat zien bij uw volgend verblijf. Vraag er dan gerust naar!

Ik wens u het allerbeste toe en kijk er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 2 november 2021

Fantastische locatie, erg goede gastvrijheid, grote kamer.
Wel wat last gehad van rumoer op straat aangezien we op de begane
grond zaten. Wij wilden een kamer ruilen omdat we helemaal op zolder zaten, dat ging heel soepel en zonder enig probleem . Wel jammer dat er niet bij de parkeerservice tevoren was verteld dat het 35 euro kostte. Dat viel tegen.

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste mevrouw Schram,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie, de grote kamer de gastvrijheid van het team. Wat de kamer betreft liggen we inderdaad net buiten het stadscentrum, maar is een kamer aan de kant van onze kloostertuin of bij de binnenplaats daarmee net iets rustiger voor u. Vraagt u hier naar bij het maken van uw volgende boeking, zodat wij met uw wensen rekening kunnen houden.

Oprechte excuses dat het voor u onduidelijk was welke kosten er aan het parkeren vast zitten. Wij vermelden dit altijd in onze bevestigingen en het is ook op de website terug te lezen. Wij hebben nogmaals aan het team doorgegeven om dit ook bij het aannemen van de auto sleutel nogmaals te vermelden, zodat het inderdaad transparant is.

Ik dank u hartelijk voor het delen van de feedback en kijk er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,