4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Official SiteUS$ 214
Hotels.comUS$ 215
TravelocityUS$ 215
Beoordeeld op 4 november 2021

De ligging en de sfeer van het hotel zijn geweldig. De service is perfect. Maar jammer dat het ontbijt ondermaats is: het roerei was koud, het spek te hard gebakken, de pancakes niet te eten, het brood oogt heel lekker, maar is werkelijk van zeer slechte kwaliteit. In een vijfsterrenhotel verwachten we parmaham of serrano, maar geen industriële vleeswaren... echt jammer, het kan toch niet moeilijk zijn om hoogwaardige producten te serveren?

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 3 november 2021

Een geweldig verblijf gehad in het centrum van Maastricht. Ongekende service, aandacht voor de gasten, geweldige kamer en door de kunst waan je je in een museum. Een absolute aanrader om er een keer écht uit te zijn en je te laten verwennen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht. Geweldig om uw enthousiasme te lezen en te horen dat u zo genoten heeft. Wij hebben ondertussen weer een aantal kamers van nieuwe kunst voorzien, wellicht leuk dat ik u hier een aantal kamers van laat zien bij uw volgend verblijf. Vraag er dan gerust naar!

Ik wens u het allerbeste toe en kijk er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 november 2021

Fantastische locatie, erg goede gastvrijheid, grote kamer.
Wel wat last gehad van rumoer op straat aangezien we op de begane
grond zaten. Wij wilden een kamer ruilen omdat we helemaal op zolder zaten, dat ging heel soepel en zonder enig probleem . Wel jammer dat er niet bij de parkeerservice tevoren was verteld dat het 35 euro kostte. Dat viel tegen.

Beste mevrouw Schram,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie, de grote kamer de gastvrijheid van het team. Wat de kamer betreft liggen we inderdaad net buiten het stadscentrum, maar is een kamer aan de kant van onze kloostertuin of bij de binnenplaats daarmee net iets rustiger voor u. Vraagt u hier naar bij het maken van uw volgende boeking, zodat wij met uw wensen rekening kunnen houden.

Oprechte excuses dat het voor u onduidelijk was welke kosten er aan het parkeren vast zitten. Wij vermelden dit altijd in onze bevestigingen en het is ook op de website terug te lezen. Wij hebben nogmaals aan het team doorgegeven om dit ook bij het aannemen van de auto sleutel nogmaals te vermelden, zodat het inderdaad transparant is.

Ik dank u hartelijk voor het delen van de feedback en kijk er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 november 2021

juist voor ons, het ontbijt was niet op de hoogte van de rest ...te basic in een superbe kader, maar de mensen waren heel heel correct op alle vlakken
de lokatie was perfect en laat ons onder indruk , onthaal was ook heel tof

Beste heer Benoit,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht en het delen van uw ervaringen. Dat waarderen wij zeer. Fijn dat de medewerkers heel correct waren en het ontvangst heel welkom was.

Ik wens u het allerbeste toe en hoop u nogmaals te mogen verwelkomen, heel graag tot dan!

Beoordeeld op 1 november 2021

We zijn een eerste keer geweest en vonden het hotel in orde maar geen 5 sterren waard omdat we met onze Marriott bonvoy points toch wel aan dat tarief een ontbijt inbegrepen hadden verwacht, spijtig, hopelijk kan dit in de toekomst vermeden worden

Beste heer Guisson,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht.

Het spijt mij enorm dat u verwacht had dat u het ontbijt gratis had verwacht. Wij bieden u als Marriott Bonvoy gast de voordelen van het sparen van Marriott Bonvoy punten, het overnachten met Marriott punten en op basis van beschikbaarheid een gratis upgrade en een vroege check in of late check out. Omdat wij geen Marriott hotel zijn, zijn wij niet verplicht om ontbijt kosteloos aan te bieden. Wij begrijpen dat u dit gewend bent van Marriott hotels. Daarom communiceren dit in het voortraject met u als gast. Mocht u liever in Maastricht ontbijten, dan adviseert het team u natuurlijk graag. Vraagt u ons hier naar, zodat wij u ook de weg kunnen wijzen.

Ik wens u het allerbeste toe en heel graag tot een volgend verblijf!