Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 227
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 215
Aanbieding bekijken
Priceline
US$ 227
Aanbieding bekijken
Official SiteUS$ 214
Hotels.comUS$ 215
TravelocityUS$ 215
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.591)
Beoordelingen filteren
2.591 resultaten
Waardering van reizigers
1.609
664
230
67
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.609
664
230
67
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
94 - 99 van 2.591 beoordelingen
Beoordeeld op 2 november 2021

juist voor ons, het ontbijt was niet op de hoogte van de rest ...te basic in een superbe kader, maar de mensen waren heel heel correct op alle vlakken
de lokatie was perfect en laat ons onder indruk , onthaal was ook heel tof

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank pierrebenoit2021
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Beste heer Benoit,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht en het delen van uw ervaringen. Dat waarderen wij zeer. Fijn dat de medewerkers heel correct waren en het ontvangst heel welkom was.

Ik wens u het allerbeste toe en hoop u nogmaals te mogen verwelkomen, heel graag tot dan!

Met gastvrije groet,

Rachelle Pieters
Manager Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 november 2021

We zijn een eerste keer geweest en vonden het hotel in orde maar geen 5 sterren waard omdat we met onze Marriott bonvoy points toch wel aan dat tarief een ontbijt inbegrepen hadden verwacht, spijtig, hopelijk kan dit in de toekomst vermeden worden

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank paulguisson2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Beste heer Guisson,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht.

Het spijt mij enorm dat u verwacht had dat u het ontbijt gratis had verwacht. Wij bieden u als Marriott Bonvoy gast de voordelen van het sparen van Marriott Bonvoy punten, het overnachten met Marriott punten en op basis van beschikbaarheid een gratis upgrade en een vroege check in of late check out. Omdat wij geen Marriott hotel zijn, zijn wij niet verplicht om ontbijt kosteloos aan te bieden. Wij begrijpen dat u dit gewend bent van Marriott hotels. Daarom communiceren dit in het voortraject met u als gast. Mocht u liever in Maastricht ontbijten, dan adviseert het team u natuurlijk graag. Vraagt u ons hier naar, zodat wij u ook de weg kunnen wijzen.

Ik wens u het allerbeste toe en heel graag tot een volgend verblijf!

Met gastvrije groet,

Rachelle Pieters
Manager Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2021

We hebben genoten van dit prachtige hotel met comfort in optima forma en een uitstekende keuken. Ook het ontbijt was uit de kunst en het personeel was zeer klantvriendelijk. We hebben dit hotel al aanbevolen aan vrienden en zullen dit ook blijven doen.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank woutersj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Beste Wouter,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn dat u zo genoten heeft van het hotel en in het bijzonder het ontbijt en diner. Mooi ook dat de medewerkers uiterst vriendelijk waren. Hartelijk dank voor de aanbevelingen en vooral, heel graag tot een volgende keer!

Met hartelijke groet,

Rachelle Pieters
Manager Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2021

Uitstekende service en kwaliteit van accommodatie, architectuur en algemeen. Locatie is ook geweldig.
Vriendelijk personeel, parkeergelegenheid, toegang tot alle locaties. Kwaliteit van de kamer van netheid tot indeling was uitstekend. Architectuur van nieuw en oud versmolten op unieke wijze met elkaar.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Konstantinos B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht en het delen van uw ervaringen. Prachtige woorden en vooral heel fijn dat u het zo ervaren heeft. Koester de herinneringen die u heeft gemaakt, dat is waardevol.

Heel graag tot een volgende keer in Maastricht!

Met hartelijke groet,

Rachelle Pieters
Manager Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2021

Vriendelijk ontvangen! Service was wel matig! Had boeking met inclusief allles. Eerste avond konden we geen gebruik maken van diner! Ook niet op de kamer! Medewerking voor goede oplossing was ver te zoeken! Was teleurstellend te noemen! Men bleef wel vriendelijk! Bij inclusief denk je er niet aan dat je ook je diner moet reserveren!

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank griffithorlando
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken