Beoordeeld op 31 oktober 2021

Uitstekende service en kwaliteit van accommodatie, architectuur en algemeen. Locatie is ook geweldig.
Vriendelijk personeel, parkeergelegenheid, toegang tot alle locaties. Kwaliteit van de kamer van netheid tot indeling was uitstekend. Architectuur van nieuw en oud versmolten op unieke wijze met elkaar.

Datum van verblijf: oktober 2021
Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2021

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Kruisherenhotel Maastricht en het delen van uw ervaringen. Prachtige woorden en vooral heel fijn dat u het zo ervaren heeft. Koester de herinneringen die u heeft gemaakt, dat is waardevol.

Heel graag tot een volgende keer in Maastricht!

Met hartelijke groet,

Rachelle Pieters
Manager Operations

Beoordeeld op 27 oktober 2021

Vriendelijk ontvangen! Service was wel matig! Had boeking met inclusief allles. Eerste avond konden we geen gebruik maken van diner! Ook niet op de kamer! Medewerking voor goede oplossing was ver te zoeken! Was teleurstellend te noemen! Men bleef wel vriendelijk! Bij inclusief denk je er niet aan dat je ook je diner moet reserveren!

Beoordeeld op 26 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wij waren 30 jaar getrouwd. Bij aankomst was er een grote bos mooie rozen en champagne op de kamer. Een enorm mooie ambiance. De volgende morgen heerlijk ontbijt. Genoten!! Als je Maastricht wil zien zeker een aanrader. Wel wat duurder, maar is het dubbel en dwars waard.

Datum van verblijf: november 2020
Rachelle Pieters, Gastenservice/Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2021

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf. Ontzettend fijn om te lezen dat u zo genoten heeft tijdens het vieren van uw huwelijksjubileum. Bedankt voor uw complimenten en uiteraard verwelkomen wij u wederom graag terug bij het Kruisherenhotel Maastricht.

Esmee Wagemans
Front Office

Beoordeeld op 25 oktober 2021

Afgelopen weekend verbleven mijn vader en ik samen in het hotel. Ik had een design & dine arrangement geboekt, maar bij de check in bleek het een arrangement met diner in hotel te zijn… de kamer was super en dan vooral de bedden! Ook de heerlijke vlaai ter ere van mijn vaders verjaardag was een erg leuke verassing.
De 2 lieve leuke Vaket parking mannen maakten er echt een feestje van. Enige punt was gebrek aan getraind personeel. In een 5 sterren hotel verwacht je wel bar personeel die weten hoe je een Aperol Spriz maakt…

Beoordeeld op 23 oktober 2021

fantastische ontbijt
vriendelijk personeel
vriendelijk onthaal

kamer : donker en niet cosy, niet zo gezellig
badkamer : straalde geen luxe uit in vergelijkling met de rest van het hotel...
minpunt : aankomst 12u en om 20u stond de auto nog steeds buiten