18 juni 2018 beoordeeld

Dank voor een heerlijk verblijf. Met onze hoog bejaarde ouders een geweldig weekend genoten incl. diner in Ch. Neercanne. Chapeau voor Jan die ons opving, staf aan receptie en ontbijt. Maar ook voor knze chauffeur ‘s avonds!

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
EvyGulikers, Guest Relations Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Beste heer/ mevrouw Lout1961,

Bedankt voor uw recente verblijf. Wat fijn dat u zo genoten heeft tijdens het weekend met uw ouders. We zullen uw complimenten zeker delen met Jan en de rest van het team.

Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet namens het Kruisherenteam,

18 juni 2018 beoordeeld

Service en staf van hoog niveau. Van check-in tot en met vertrek. Prachtige inrichting. Ligging perfect. Ontbijt top Serieus punt van aandacht: de indeling van de kamer waar wij verbleven is ongelukkig (o.a. door een vervelend naar binnen draaiende glazen deur), waardoor ook de totale oppervlakte niet goed uit de verf komt en er uiteindelijk een krappe kamer overblijft, Daarnaast was het vrij gehorig op de kamer, zowel met geluid van de straat als op de gang en de loop van bovenburen,

Beste Leon,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback over uw recente verblijf bij ons. Tevens willen wij u graag bedanken voor de complimenten over onze service en het team. Onze excuses dat de kamer(indeling) niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. De tussendeur in deze kamer dient er juist voor om het geluid van eventuele geluiden in de gang te dempen. We vinden het jammer om te lezen dat u alsnog geluidsoverlast hebt gehad in de kamer. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.
Aarzelt u niet om een volgend verblijf uw kamervoorkeur door te geven. We houden heel graag rekening met uw voorkeuren. We hopen dat u genoten hebt van uw bezoek aan Maastricht en hopen u dan ook heel graag nogmaals terug te mogen verwelkomen.

Bedankt en met vriendelijke groeten namens het Kruisherenteam,

17 juni 2018 beoordeeld

zelfs bij een klein bestelling van twee thee waren wij net zo goed bediend als andere gasten met grote rekeningen,,, lekker choco koekje bij thee ,,5 x !!! Toiletten erg mooi en schoon met glas wand aan zij kant!!!( niet doorzichtig),,vriendelijk door mannen ook

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
EvyGulikers, Guest Relations Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2018

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw complimenten. We zijn heel blij dat u zo genoten heeft van uw bezoek aan Kruisherenhotel Maastricht. Wij streven ernaar om iedere gast te voorzien van perfecte service en een fijn verbijf bij ons in het hotel.

Heel graag tot een volgende keer in de toekomst.

Met vriendelijke groet namens het Kruisherenhotel Team,

10 juni 2018 beoordeeld

Tijdens ons familie-uitje op en top genoten van de kwaliteit en gastvrijheid van het Kruisherenhotel. Mede de vriendelijkheid van alle medewerkers van het hotel, de fantastische kamers en het heerlijke ontbijt maakten ons verblijf in Zuid Limburg één om nooit meer te vergeten.

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie

Beste heer/mevrouw Erwi,

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het ontzettend leuk om te lezen dat wij hebben mogen bijdragen aan uw onvergetelijke bezoek aan Zuid-Limburg en dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

We hopen jullie een volgende keer weer te mogen verwelkomen in Kruisherenhotel Maastricht!

Met vriendelijke groet namens het Kruisherenteam,

4 juni 2018 beoordeeld

We hebben een prima verblijf gehad op een toplocatie. Het eten was voortreffelijk en de bediening wist waar ze het over hadden. Het hotel heeft zijn karakteristieke elementen behouden en de toevoeging van de hedendaagse kunst is geen afbreuk aan het pand.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
EvyGulikers, Guest Relations Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Beste mevrouw Lisette M,

Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling over uw recente verblijf bij ons. Wij hopen dat u genoten heeft tijdens het verblijf en natuurlijk ook tijdens het diner. Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet namens het Kruisherenhotel Team,