“Verwachtte iets beter”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 maart 2020 beoordeeld

Dit adres gekozen op basis van de reviews en menukaart. Het voorgerecht bruschetta pomodore was oké, maar miste iets qua smaak. Ik bestel dit gerecht vaker en heb al beter gegeten. Nadien mijn favoriet pasta tonno, was idem. Ik verwachtte van al de reviews dat ik mijn favoriet Italiaans restaurant misschien zou verlaten. Het was niet slecht. Het was vers en de bediening was vriendelijk, de zaak was proper. Maar ik ga terug naar mijn vertrouwde Italiaans adresje.

Datum van bezoek: maart 2020

8 januari 2020 beoordeeld

Overdag een tafel gereserveerd, die was 's avonds gewoon beschikbaar. Het eten was erg lekker. Wel ergerde ik mij eraan dat het personeel geen Nederlands sprak en dat het personeel niet erg oplettend was (niet vragen of we nog wat wilden drinken). Erg ongemakkelijke omgang aan tafel. De volgende keer zou ik een ander Italiaans restaurant uitzoeken en proberen.

Datum van bezoek: januari 2020
2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit zeker ok!!! Druk bezet restaurant. Een tafel die vrijkomt is direct terug bezet. Dus te begrijpen dat de obers het druk hebben. De canneloni en de pizza waren zeer lekker. De witte huiswijn was ook top!

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd om 19h. Bij aankomst om 19h10 boze ober die zei dat hij ons tafeltje bijna had weggegeven omdat we te laat waren!? Eten niet super, mijzelf zelfs niet bevallen. Spaghetti Vongole al beter gegeten, carbonara ook niet zo en ikzelf had cannelloni ricotta. Is een eenmalig bezoek geweest.

Datum van bezoek: december 2019
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tafel gereserveerd bij een ober aan de deur...bij aankomst geen tafel beschikbaar. Gevraagd om nog een wandeling te maken en na 20 min terug te komen. Toen ik in het Italiaans wou bestellen, vroeg men om Engels te spreken ??? Toen de pasta vongole met kaas werd geserveerd was het duidelijk: een nep Italiaans restaurant. Een belediging voor al wat Italië is.

In een Italiaans restaurant spreek ik graag Italiaans. Zeer moeilijk hier ...ze spreken liever Engels ??? Ik dacht in een Italiaans restaurant te zijn. Toen

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Cucina 50 bekeken, bekeken ook

In Cucina 50 geweest? Deel je ervaringen!