Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heen en weer naar Luik

Mooie boottocht gemaakt naar Luik v.v. met een bezoek aan de stad. Heel aardige tocht met een leuk ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Hans B
Woerden, Nederland
Tocht op de maas

Gekozen voor de tocht op de maas, duur ca 50 minuten. Weinig spectaculair, en weinig te zien ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
373alk
Heerlen, Nederland
Lees alle 316 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Maastricht
vanaf 89,33 US$
Meer info
vanaf 345,39 US$
Meer info
Beoordeeld op 13 augustus 2021

Heerlijk een rondvaart gedaan met mijn gezin en onze hond mocht ook mee aan boord. De kapitein wist veel te vertellen over de bezienswaardigeheden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Keuze uit diverse rondvaarten en eventueel aan te vullen met een arrangement voor een lunch/diner of koffie/thee met vlaai.

Honden mogen mee aan boord, mits aangelijnd en als zE het bedienend personeel niet in de weg liggen. Behalve bij de Saturday Night Dinner Cruise, Brunch Boottocht en Pannenkoekencruise mogen geen honden mee.
2 tochten zijn ook toegankelijk voor mensen in een rolstoel, zie info op hun site.

Reserveren kan online, telefonisch of aan de balie.

Zeker de moeite waard en voor ons voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 3 juli 2021

Samen met mijn broer hebben wij genoten van de Historische vaarroute.
op het schip Belvederen..... werden wij gastvrij ontvangen door Joop van Strien en Maarten voor de catering.
Het was genieten ruim 2 uren lang. in de sluizen wist de kapitein Joop ons goed te vermaken, over de omgeving, de werking van de sluizen en met sketjes en ook kon je het zogenamen vaardiploma halen,
Aan het eind van de tocht werden alle bijzonderheden van musea, bijzondere bouwerken, het kleinste huisje van Maastricht en meer ons uitgelegd.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021 via mobiele applicatie

Route tussen de middag gevaren incl lunch (2 broodjes, koffie broodje met koffie of thee. Broodjes stonden al klaar toen we aan boord gingen, sommige helaas in de zon. Route duurt 2 uur waarin je 3 sluizen passeert en de laatste duurt minimaal 20 min. Dat is een beetje jammer (min 40 min in sluizen moeten wachten). Verder wel goede begeleiding via bandje en spraak.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 7 november 2020

Prima tocht, goede bekwame en heel vriendelijke schipper Rob.. vier sluizentocht.. Als bourgondische Maastrichtenaren vonden wij het jammer dat je gelijk na elke bestelling moest afrekenen. Dat haalde voor ons de sfeer eruit en besloten we ook maar niets meer te bestellen. Waarom niet gewoon tegen het einde van de tocht afrekenen?

De vrouw die buiten de foto "s maakte kon het niet waarderen dat wij geen behoefte hadden aan een foto en liet dat duidelijk merken door een oneerbiedig gelaat te trekken, jammer. Andere mensen zien dat ook. "leuk" visitekaartje voor Stiphout.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

De boottocht was relaxed en personeel zeer aardig en voorkomend. Maar de info over hetgeen te zien was op de oevers was zeer maar dan ook zeer matig. Veel info over historische gebouwen die we passeerden werd niet verteld. Eerst een bandje.... dit was nog redelijk. Op de terugvaart live gesproken. Weinig enthousiast én zeer matige info. Zeer slechte reclame voor deze zeer mooi historische stad. Een aanfluiting. Als Maastrichtenaar schaamde ik mij voor deze tocht

Datum van activiteit: oktober 2020