Rederij Stiphout Boottochten & City-Tours
Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke boottocht

Rederij Stiphout organiseert leuke boottochten in Maastricht, en zelfs regionaal, tot aan Luik toe ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Lambertus54
Berg en Terblijt, Nederland
Leuke rondvaart

Leuke rondvaart over de rivier de Maas met uitleg in Nederlands, Engels en Duits. I.v.m. corona ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Jean-Paul072
Vlaardingen, Nederland
Lees alle 291 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Maastricht
vanaf 34,67 US$
Meer info
vanaf 270,77 US$
Meer info
Beoordeeld op 28 juni 2020

Leuke activiteit in Maastricht. Je vaart langs een paar bezienswaardigheden waaronder de grotten en de ENCI, vlak daarna keert de boot weer terug . De tocht duurt ongeveer een klein uurtje. (Betaalde ) drankjes aan boord.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Boottocht met diner geboekt met een cadeaubon.
Heel vriendelijk onthaald, de kapitein begeleidde ons persoonlijk naar onze tafel.
Personeel uiterst vriendelijk.
Men ontvangt u met een glaasje cava. Voorgerecht wordt aan tafel geserveerd, net zoals het dessert.
Het hoofdgerecht is in buffetvorm. Wij hebben heerlijk gegeten. Onze complimenten aan de chef.
Prijs/kwaliteit: zeker een aanrader.
Wij komen nog eens terug.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Gewonnen maar des al niet te min, leuk om te doen krijg informatie over Maastricht en een stop bij de enci werken voor een grot rondleiding, die kompleet uitgeboekt was.
Tip: koop gelijk bij de boot ticket een entre voor de groten.
Gewandeld naar de uitkijk over de Maas mooie natuur en Natuurlijk het enci gat.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 27 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben de dagelijkse rondvaart genomen. De boot zeg er mooi en er werden meteen drankjes aangeboden. In het begin van de tocht wordt er een foto van je gemaakt die je aan het eind kunt kopen, dit vond ik overbodig en erg duur (€6 per foto). Verder was de rondvaart erg leuk met mooi uitzicht en een goeie uitleg.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 26 oktober 2019

Een dagje naar Luik in België geweest. prima verzorging aan boord en mooi varen. Verval meegemaakt van 15 meter. Aanrader om een keer te doen.

Datum van activiteit: oktober 2019