“Alleen een drankjealtijd”

Keukens: Café, Wijnbar
Dineropties: Diner, Buiten zitten
Wijk: Wyck
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd goede en vriendelijke bediening. Prijzen zijn wat te hoog.
Mooie uikijk over Maas en jeker enmaasboulvard

Datum van bezoek: september 2020

8 februari 2020 beoordeeld

Ik kan mij best voorstellen dat dit een gezellig café is aan de Maas om een borrel/borrelhapje te nuttigen. Helaas hadden wij de taco’s en empenadas besteld waarvan we dachten gezien de kaart dit gewoon prima zou zijn. Maar dit viel zwaar tegen. De tacootjes (want ze waren heel klein wat niet onder hoofdgerecht hoort te vallen) smaakte oud en waren taai, ook de smaak was echt matig. De empanadas stelde gewoon niet veel voor qua smaak. Maar goed we dachten men komt vragen hoe het smaakt en dan zullen we er even kort wat van zeggen. Maar de twee medewerkers gaven ons geen aandacht. Met de borden ophalen werd er behalve of we waren uitgegeten, niets gevraagd. We hadden 1 drankje gehad. Nadat we zelf naar de bar waren gegaan om af te rekenen werd er ook niets gevraagd. Zelfs met het verlaten van de zaak werd er niet eens gedag gezegd. Wij beide hebben nog nooit een recensie geschreven, maar vonden dit nu toch wel nodig. Al met al voor een biertje kan je hier wellicht naar binnen lopen maar voor een redelijk/goed diner zouden wij het afraden.

Datum van bezoek: februari 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit relatief kleine cafe aan de Maas wordt een groot assortiment craft bieren aangeboden. De bardame wist ons te verrassen met heerlijke IPA's die we nog niet kenden. Gezellig cafe, geweldig personeel en zeer grote keuze in bieren.
Wij komen hier zeker terug bij ons volgende bezoek aan Maastricht.

Datum van bezoek: januari 2020
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk café. Met een fantastisch uitzicht op de Maas. Terras in de zon en als het nodig is heerlijk verwarmd. Gastvrijheid hoog in het vaandel. Vriendelijk en attent. Heerlijke borrelplank, dito wijnen en veel gezelligheid als de muziek harder gaat. Een bezoek aan Maastricht is voor mij een bezoek aan café Servaas.

Datum van bezoek: november 2019
12 november 2019 beoordeeld

Tijdens een avondwandeling kwamen we hier langs en zijn we 's avonds binnen gegaan om wat te drinken. Erg gezellig café waar ook flink wat mensen kwamen om te eten. Vooral de muziek die men draaide sprak mij, als een wat ouder iemand, erg aan. Lekkere wijn, verscheidene bieren op de tap en keuze uit verschillende gin-tonics. Bediening vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Café Servaas bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Café Servaas geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.