“Genieten!”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2020 beoordeeld

Genieten in vele opzichten! Mooi verzorgd terras, vriendelijke serveersters die vlot bedienen met lach. Plezier in ’t werk straalt ervan af. En dat niet een keer, maar alle dagen dat we het terras aandeden. Het mooie weer deed de rest. En oh ja, het eten, of het nou gaat om een stuk vlaai, een lunchgerecht of bites, mag er ook zijn.

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vispotje gegeten bij de lanteern met een heerlijk glas wijn. Vispotje is geen juiste naam voor dit gerecht. Het is een bord rijkelijk gevuld met diverse zeeproducten zoals gamba, scampi, Vongole, coquilles, zalm, dorade in heerlijke saus en ik had er pasta bij gekozen. Echt de moeite waard

9 september 2020 beoordeeld

Mensen ga hier naartoe!
Wat een fijne waiter/ ober hadden wij, het welkom heten viel al gelijk in de prijzen bij ons. We waren met 8 meiden en we noemden hem Robert de Niro. Wat een service en wat een aandacht kregen we van deze man. Verkopen kan ‘ie hoor. Niets was teveel, alles tot in de puntjes correct op tafel gekomen. Nogmaals proost en dank voor een geweldige avond.

4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier tijdens ons bezoek aan Maastricht aan het eind van de 1e donderdag van september plaats genomen op dit gezellige terras.
Lekker ff n borrel gedaan met vriendelijk en rap personeel. Binnen ziet het er ook prima uit.
Mooie plein

28 augustus 2020 beoordeeld

Veel keuze! Bediening was ondanks de drukte snel en vriendelijk. De prijzen zijn trouwens ook goed te doen! Interieur en daarmee ook de sfeer stralen gezelligheid uit.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die De Lanteern bekeken, bekeken ook

In De Lanteern geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.