Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 31 maart 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een week geboekt en door omstandigheden moesten wij eerder naar huis en dat werd fantastisch opgelost. We hebben wel een aanmerking, ‘s avonds zaten in de hal zo’n 15 werk mensen met hun eigen kratje bier en dat was storend, ze zaten voor de liften en gingen roken voor de ingang. Als je in het hotel kwam moest je tussen de rokende mensen lopen die voor de deur stonden. Misschien is daar een andere oplossing voor.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 25 februari 2023 via mobiele applicatie

Mooie grote kamer. Ruime badkamer. Voldoende opbergruimte. Uitgebreid ontbijt. Over de 400 € voor 2 nachten en nog geen flesje water op de kamer. En er word gevraagd of de kamer moet gepoetst worden en of ze nieuwe handdoeken moeten leggen. Had iets meer service verwacht voor dat bedrag.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 23 februari 2023

Zoals gewoonlijk zijn wij super tevreden over deze keten. Het onthaal, hygiëne en de kamer waren super. Wij hadden geen rekening gehouden met de carnavalstoet maar hebben hier geen overlast van gehad terwijl er toch feestgangers in het hotel verbleven. Het ontbijt is toch naar de duurdere kant maar dit waren we snel vergeten aan het buffet. Voor de eerste keer heb ik een mindere ervaring gehad met het restaurant maar dit hebben we niet aan ons hart laten komen

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 27 december 2022

Wij kochten voor 1400,00 euro een driedaags kerstarrangement met 2x lifecooking inclusief huiswijn en 1x diner met drank voor eigen rekening. In november werd ons gevraagd of we 1 lifecooking wilden omzetten in diner. Wij gingen akkoord. In december contact gezocht met de vraag of bij het ene diner de huiswijn was inbegrepen omdat alles al betaald was. Dat moest even overlegd worden en de volgende dag werd gezegd dat het in orde was, dus inclusief huiswijn. Bij het inchecken nog even geïnformeerd of het duidelijk was en het stond genoteerd. Wij wilden uiteindelijk geen gedoe bij het diner. Maar dat werd het toch. De restaurantmanager wist van niks en wij moesten gewoon onze wijn betalen. Wij schrokken van de arrogante houding. We konden óf de wijn betalen óf naar de lifecooking gaan. Na het eten bij de receptie gevraagd wat nu eigenlijk in de computer was gezet. Daar stond alleen de wissel van lifecooking naar diner, verder niks. Er is nog overleg geweest met de managers maar zij konden de restaurantmanager niet afvallen. En waar gaat het om? 18,00 euro is 4 glaasjes huiswijn. Dit gebeuren heeft een stempel gedrukt op ons verblijf omdat wij werden neergezet als leugenaar.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 15 december 2022 via mobiele applicatie

Na terugkomst van een concert van Andre Rieu hebben de personeelsleden ons, de gasten dus fantastisch vermaakt.
Nog nooit meegemaakt dat het personeel zo uitbundig mee feest mocht vieren, zelfs de leidinggevenden deden mee.
Fantastisch

Datum van verblijf: juni 2022