Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreamsUS$ 141
FindHotelUS$ 152
Agoda.comUS$ 152
Traveluro
ZenHotels.com
Beoordeeld op 17 november 2021 via mobiele applicatie

Modern, volledig geoutilleerd hotel met attent personeel. Het industriële design is prachtig doorgevoerd, afgewisseld met kleurrijke meubelen en wand- en vloerdecoratie. Vooral de Brasserie is “the place to be” met een gezellige sfeer en een ruime keuze aan cocktails! Barkeeper Corneil stal de show met een Irish Coffee. Zowel visueel als qua smaak een topper.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2021 via mobiele applicatie

Vanwege een onverwacht weekendje weg een van der valk geboekt en hier geen spijt van gekregen.

Kamers zijn schoon, mooi ingericht en redelijk nieuw!

Lekker rustig kunnen slapen vanwege de erg stille ruimtes (geen last van de buren / snelweg.

Diner / ontbijt erg goed, prijs is aangemeten!

Zal dit hotel zeker aanraden.

Kamertip: Ga wandelen bij de sintpietersberg!
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Ik logeer regelmatig zakelijk bij van der valk en het is altijd goed. Vriendelijke bediening, nette kamers, goede bedden. Menu vind ik beperkt, waardoor je als je een aantal dagen logeert, buiten de deur gaat eten. De wellness in dit hotel ziet er keurig uit, echter het is met badkleding. Het resultaat is dat het nu een soort ‘ plopsa land ‘ is met gillende kinderen. Mijn definitie van wellness is dat er toch wel een soort van rust moet zijn en het altijd zonder bad kleding moet zijn. Dus ben je ondanks dat je volwassen bent nog steeds erg preuts en hou je van kinder gejengel dan is dit jou wellness!

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 september 2021

Arrangement geboekt met tweemaal diner. Op de eerste avond een schnitzel uit het keuze menu besteld die vet en sompig op het bord lag met een ondefinieerbare smaak rijp voor de afvalbak. Op de tweede avond sashimi als voorgerecht wat totaal smakeloos was. Hoofdgerechten besteld met de afspraak deze pas na een seintje van onze kant uit te serveren. Helaas dat lukte niet en plotseling stond alles op tafel.
Terug naar de keuken gestuurd en toen lukte het wel. Helaas bleek toen dat de kogelbiefstuk die je tegen een meerprijs kon bestellen niet mediumrare
was, maar zo gaar was dat die uit elkaar viel. Hiervoor een tournedos besteld die na lang wachten kwam en die wel goed gebakken was. Nu nog afrekenen en helaas ook hier een probleempje: het volle pond werd berekend en er was vergeten de voucher te verrekenen. Na al deze ellende verwacht je een geste van van der Valk krijgt en die kwam er. De meerprijs voor de gerechten werden niet in rekening gebracht, maar ondanks dat er twee maal een gratis drankje werd aangeboden werden die niet verrekend en dus de vijf drankjes voor 3 personen volledig zelf moeten betalen. Dit nooit meer.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Locatie bij de snelweg zoals alle vd Valken. Luxe kamer was erg goed maar vreemde ( niet hygiënische ) schuifdeuren bij douche en ook bij toilet
Kamer 200 euro een nachtje zonder ontbijt , fors aan de prijs voor een snel hotel maar dat komt omdat ze t kunnen vragen ivm toeristen Maastricht. Erg druk , veel mensen op hotel en zeer volle parkeerplaats. Het ontbijt : druk druk druk. Alle tafels bezet , buffet ongeorganiseerd en alle mensen over en door elkaar heen. Restaurant voor avondeten wat eraan grenst wordt dichtgehouden waardoor het echt een mierennest is, een mierennest in COVID -tijd …. En dan zie je de drukte in de ruimte en het mierennest van mensen , maar hoor je dat vd Valk mee gaat doen aan de Corona pas …. Klopt niet . Meedoen aan COVID pas betekent voor ons en onze omgeving boycot van vd Valk

Datum van verblijf: september 2021