Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreamsUS$ 141
FindHotelUS$ 152
Agoda.comUS$ 152
Traveluro
ZenHotels.com
Beoordeeld op 22 september 2021

Arrangement geboekt met tweemaal diner. Op de eerste avond een schnitzel uit het keuze menu besteld die vet en sompig op het bord lag met een ondefinieerbare smaak rijp voor de afvalbak. Op de tweede avond sashimi als voorgerecht wat totaal smakeloos was. Hoofdgerechten besteld met de afspraak deze pas na een seintje van onze kant uit te serveren. Helaas dat lukte niet en plotseling stond alles op tafel.
Terug naar de keuken gestuurd en toen lukte het wel. Helaas bleek toen dat de kogelbiefstuk die je tegen een meerprijs kon bestellen niet mediumrare
was, maar zo gaar was dat die uit elkaar viel. Hiervoor een tournedos besteld die na lang wachten kwam en die wel goed gebakken was. Nu nog afrekenen en helaas ook hier een probleempje: het volle pond werd berekend en er was vergeten de voucher te verrekenen. Na al deze ellende verwacht je een geste van van der Valk krijgt en die kwam er. De meerprijs voor de gerechten werden niet in rekening gebracht, maar ondanks dat er twee maal een gratis drankje werd aangeboden werden die niet verrekend en dus de vijf drankjes voor 3 personen volledig zelf moeten betalen. Dit nooit meer.

Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Locatie bij de snelweg zoals alle vd Valken. Luxe kamer was erg goed maar vreemde ( niet hygiënische ) schuifdeuren bij douche en ook bij toilet
Kamer 200 euro een nachtje zonder ontbijt , fors aan de prijs voor een snel hotel maar dat komt omdat ze t kunnen vragen ivm toeristen Maastricht. Erg druk , veel mensen op hotel en zeer volle parkeerplaats. Het ontbijt : druk druk druk. Alle tafels bezet , buffet ongeorganiseerd en alle mensen over en door elkaar heen. Restaurant voor avondeten wat eraan grenst wordt dichtgehouden waardoor het echt een mierennest is, een mierennest in COVID -tijd …. En dan zie je de drukte in de ruimte en het mierennest van mensen , maar hoor je dat vd Valk mee gaat doen aan de Corona pas …. Klopt niet . Meedoen aan COVID pas betekent voor ons en onze omgeving boycot van vd Valk

Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Net terug van 2 nachten Van der Valk Maastricht.
3 prachtige cadeau bonnen mee, bij inwisselen bleek 1 niet goed was gezet bij de aankoop. Dat was erg ingewikkeld, maandag zou de kaart service weer open zijn dan kon ik terug komen. Was ook daar niet op te lossen, 1 telefoontje zelf naar haarlem zuid van der Valkwaar de kaartn gekocht waren en binnen 3 minuten was de kaart bruikbaar, dat hadden zij toch ook kunnen fixen door haarlem te bellen...

De werkdruk lijkt heel erg hoog. Heel laat kamer klaar.
Om 17.30 uur op zondag hadden ze tijd.

De bedden schuiven in de nacht van elkaar vandaan.
Waardoor ook onderlaken flink schuift.

Sauna 2 dagen erg laat aangezet.

Het ontbijt is ontzettend goed, enorm veel keus en zeer vriendelijk personeel.

Het is een wat duurder hotel maar heb ik absoluut niet terug gezien. Inchecken is pas om 16.00 uur
En om 11. 00 uur moet je er uit zijn.

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Samen met mijn zoon van 13 nog wat nachtjes weg. Dit keer gekozen voir een wat luxere vd Valk.
Kamer (comfort plus) was ruim van opzet en schoon, maar duidelijk gelegen aan de snelweg. Daarom raam s nachts dicht gedaan.
Helaas was de wc minder schoon. Op de muur achter het toilet zaten vlekken waar ik de herkomst niet eens van wil weten. Bloed? Aangegeven. Hierna bleek de kamer inclusief toilet wel gezien te zijn, maar was de toilet smoezelige dan daarvoor.
Ook in de lift en zwembad plekken waar ik de herkomst niet van wil weten. Sperma? En in het zwembad 2 dagen aangekeken tegen een gebruikte pleister op de muur.
Hygiëne liet dus op een aantal plekken te wensen over, daarentegen was het personeel erg toegankelijk, het eten prima en het hotel precies als omschreven op de site.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in een deluxe kamer in het Van der Valk hotel in Maastricht en kozen voor het culinair arrangement. De kamer was top en prima in orde, maar er heerste de ganse nacht een storend brommend geluid wat het slapen belemmerde!
Het culinair arrangement bevat een 3-gangen menu en ontbijtbuffet. Bij het hoofdgerecht was slechts 1 portie frieten en sla voor 2 personen. Dat vonden wij wat weinig. Het ontbijtbuffet maakte dit dan weer goed: zeer uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: augustus 2021