Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 152
PricelineUS$ 143
Hotels.comUS$ 152
TravelocityUS$ 152
Orbitz.comUS$ 152
EtripUS$ 158
Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Net terug van 2 nachten Van der Valk Maastricht.
3 prachtige cadeau bonnen mee, bij inwisselen bleek 1 niet goed was gezet bij de aankoop. Dat was erg ingewikkeld, maandag zou de kaart service weer open zijn dan kon ik terug komen. Was ook daar niet op te lossen, 1 telefoontje zelf naar haarlem zuid van der Valkwaar de kaartn gekocht waren en binnen 3 minuten was de kaart bruikbaar, dat hadden zij toch ook kunnen fixen door haarlem te bellen...

De werkdruk lijkt heel erg hoog. Heel laat kamer klaar.
Om 17.30 uur op zondag hadden ze tijd.

De bedden schuiven in de nacht van elkaar vandaan.
Waardoor ook onderlaken flink schuift.

Sauna 2 dagen erg laat aangezet.

Het ontbijt is ontzettend goed, enorm veel keus en zeer vriendelijk personeel.

Het is een wat duurder hotel maar heb ik absoluut niet terug gezien. Inchecken is pas om 16.00 uur
En om 11. 00 uur moet je er uit zijn.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 28 augustus 2021

Samen met mijn zoon van 13 nog wat nachtjes weg. Dit keer gekozen voir een wat luxere vd Valk.
Kamer (comfort plus) was ruim van opzet en schoon, maar duidelijk gelegen aan de snelweg. Daarom raam s nachts dicht gedaan.
Helaas was de wc minder schoon. Op de muur achter het toilet zaten vlekken waar ik de herkomst niet eens van wil weten. Bloed? Aangegeven. Hierna bleek de kamer inclusief toilet wel gezien te zijn, maar was de toilet smoezelige dan daarvoor.
Ook in de lift en zwembad plekken waar ik de herkomst niet van wil weten. Sperma? En in het zwembad 2 dagen aangekeken tegen een gebruikte pleister op de muur.
Hygiëne liet dus op een aantal plekken te wensen over, daarentegen was het personeel erg toegankelijk, het eten prima en het hotel precies als omschreven op de site.

Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in een deluxe kamer in het Van der Valk hotel in Maastricht en kozen voor het culinair arrangement. De kamer was top en prima in orde, maar er heerste de ganse nacht een storend brommend geluid wat het slapen belemmerde!
Het culinair arrangement bevat een 3-gangen menu en ontbijtbuffet. Bij het hoofdgerecht was slechts 1 portie frieten en sla voor 2 personen. Dat vonden wij wat weinig. Het ontbijtbuffet maakte dit dan weer goed: zeer uitgebreid en lekker.

Beoordeeld op 7 augustus 2021

Wij verbleven 2 nachten in kamer De luxe ( 2 volwassenen en 2 kinderen). Locatie is echt top. In de buurt van het centrum. Personeel zeer vriendelijk. Kamer was heel netjes, schoon en sfeervol. Ruime badkamer. Bedden echt zeer comfortabel. Wij hadden geen lakens voor de slaapbank, dus gebeld met de receptie en die kwam al binnen 5 minuten de lakens op de matras zelf te leggen. Wat een service. Heerlijk verblijf gehad.

Kamertip: 2e verdieping heel rustig geen last van lawaai.
Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk luxe hotel met mooi zwembad! Genoten van een heerlijk verblijf!
Lekkere bedden! (Verbeteridee: matraslaken was een gewoon laken, hoeslaken gebruiken) Topmatras lag wel lekker. Kussens ook fijn. Prachtige badkamer net heel fijn bad, mooie regen- en handdouche! Lekker zitje op de kamer. Attent van het hotel dat je handdoeken extra kunt krijgen ook voor het zwembad. Ook koffie kon je gewoon bij halen, top! Er wordt echt voortdurend schoongemaakt, iedereen bijzonder netjes! Kamers echt schoon!! En goed te ventileren! Het ontbijt was zeer van der Valk waardig, vers, royaal en superlekker alles erop en eraan (veel vers echt lekker fruit!) en ook hier goed aangevuld en tafels meteen weer schoongemaakt. Heel goed afstandsbeleid en goed geregeld! Heerlijk verblijf gehad, super relaxt! Leuke service kamer niet tussentijds schoon laten maken. (Milieu) maar ook hier kon je kiezen voor schone handdoek(en), nieuwe koffie en thee.

Kamertip: Elektrische auto kan geladen! 👍🏻