Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 12 juli 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een bruiloft op 30 juni 2023. 10 kamers en suites gereserveerd alles wat fout kon gaan heeft het zeer onbekwame personeel fout laten gaan. Ontbijt was niet mogelijk, we hadden een scooter gehuurd, deze kon niet gestald worden bij het hotel. In de bruidsuite had men nog niet het fatsoen om het bruidspaar een bosje bloemen of een bubble te plaatsen op de kamer, nog niet eens een kaartje! Wel stond er een lege vaas wel met water op de kamer. Bij het uitchecken klopte er niets van de rekening en als alles betaald is worden gasten nog gebeld dat ze de kamers en ontbijt niet hebben betaald en nog niet zijn uitgecheckt. Zeer onprofessioneel personeel en directie. Hebben nog veel te leren hoe je met gasten moet omgaan!!
Waardeloos!

Kamertip: Er zijn veel leuke hotels in Maastricht die gastvrijheid begrijpen en die het geld en moeite waard zijn.Vermijdt Fitz Roy zij zijn dit niet!
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 4 juni 2023 via mobiele applicatie

Een knus en peachtig hotel met heerlijke binnentuin en terras in centrum van Maastricht. Rustige straat en auto kan geparkeerd eorden op eigen terrein. Hele vriendelijke medewerkers die zorgen dat het aan niks ontbreekt. A la carte ontbijt wat uniek en heerlijk is. Smaakvolle kamers zijn van alle gemakken voorzien en de ramen kunnen heerlijk open zonder lallende feestvierders te horen. Kortom, een aanrader en betaalbaar!

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde. En ga er ‘s avonds ook gerust eten!
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 15 maart 2023

Wij kozen het Urban Hotel Fitz Roy met name vanwege de reputatie van de keuken. We kennen Maastricht al vele jaren maar het Boschkwartier nog niet zo goed. Wij boekten voor een dinsdagnacht. Het weer was die dag beestachtig slecht, veel regen, naderhand zelfs sneeuw. Wij verheugden ons er al op dat we de deur niet uit zouden hoeven omdat we lekker in ons eigen hotel zouden kunnen dineren. De online reservering werkte niet, althans dat dachten wij. Regelen we na aankomst in het hotel wel. Mispoes, wat bleek: het restaurant van het hotel was op dinsdag en woensdag gesloten. Dat is een keuze van het hotel maar het zou fijn zijn geweest wanneer deze policy duidelijk op de website vermeld zou zijn. Het restaurant wat door het hotel zelf als alternatief was aangeraden bleek ook gesloten.

Het bleek sowieso geen goede week om in Maastricht te verblijven, vlak na carnaval en vlak voordat de TEFAF van start zou gaan. Meerdere restaurants bleken gesloten te zijn dus wij moesten uiteindelijk genoegen nemen met wat er beschikbaar was. Dat was wel jammer en een beetje een domper op de feestvreugde.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 28 februari 2023 via mobiele applicatie

Leuk hotel, mooie setting en vriendelijk personeel. Kamer in de tuin was gezellig ingericht al vonden we dat de verlichting beter kon. Hele mooie bar en lekker ontbijt. Hotel is goed gelegen, vlak bij het centrum. Terras in de zomer lijkt me ook aangenaam.

Datum van verblijf: januari 2023

- fijn bed
- fijne douche
- vriendelijk personeel
Negatief:
- het hotel oogt rommelig
- diverse kleine mankementen in de kamer (deurklink, bedboard em lamp)
- putlucht bij het toilet.

Over het algemeen vonden wij de prijs te hoog.

Datum van verblijf: januari 2023