Geachte heer/mevrouw,
Allereerst willen wij u heel hartelijk danken voor uw uitgebreide review aangaande ons hotel en restaurant.
Wij vernemen graag van onze gasten hoe zij het verblijf ervaren hebben en nemen alle aanmerkingen graag mee om onze service te verbeteren.
We zijn zeer verheugd om te vernemen dat de ruimtelijke opzet van de Junior Suite en de kwaliteit van het bed goed bevallen is. We zijn dan ook trots op de ruime oppervlakte van onze kamers en de goede nachtrust die de Swiss Sense bedden bieden. Daarnaast danken we u graag voor de mooie complimenten aangaande de gerechten tijdens uw verblijf, heel fijn dat u hier van genoten heeft!
We betreuren het zeer dat u op het moment dat u het verwarmingsprobleem aankaartte, niet adequaat geholpen bent. De starttijd van het verwarmingssysteem is naar aanleiding van uw aanmerking wel aangepast. Echter had dit op het moment zelf beter met u gecommuniceerd moeten worden.
Daarnaast begrijpen we dat u meer souplesse had verwacht aangaande de uitchecktijd, u had na uitchecktijd uiteraard nog de mogelijkheid moeten kunnen krijgen om uw koffers van de kamer te halen.
Beide gevallen zijn niet in lijn met de service die wij graag wensen uit te dragen naar onze gasten en dit is intern dan ook besproken met het team. Uiteraard nemen wij ook uw opmerkingen aangaande de kwaliteit van de huishoudelijke dienst ter harte.
Wij wensen u dan ook onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf ervaren heeft en hopen oprecht dat u nogmaals bij ons zult overnachten om alsnog van een perfect verblijf te genieten.
Met gastvrije groet,
Isabelle Schmitz
Fitz Roy Urban Hotel, Bar & Garden