Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 394
Hotels.comUS$ 394
Priceline
TravelocityUS$ 394
eDreamsUS$ 384
Orbitz.comUS$ 394
Beoordeeld op 3 december 2021

Om samen even gezellig eruit te zijn hebben wij een weekend Maastricht geboekt en bij Fitz Roy uitgekomen, mede dankzij de mooie reviews over het eten. Wij hadden de Junior Suite aan de straatzijde. Van de straat heb je nagenoeg geen last maar even wat frisse lucht binnen krijgen is er ook niet bij.

Kamer: mooi en ruim opgezet met een bad in de kamer en een apart "hok" voor de wc, wastafel en (regen)douche. Klein tafeltje met niet lekker zittende stoelen. Er was ook geen minibar wat zeker in de huidige tijd best wel handig is. Het stof lag op de kabels van de verlichting en onder het bed...... Bed zelf was lekker groot en sliep prima. Op de eerste ochtend ging de verwarming pas tegen 10:00 in de ochtend aan. Wij konden daar niets aan veranderen. Toen ik dat meldde werd er eigenlijk niet op gereageerd......

Eten: wij kizen voor het 5-gangenmenu en wijnarrangement. Zonder overdrijven was dit van een klasse niveau! Zelden zo'n lekker diner gehad met diverse wijnen. Het mag duidelijk zijn dat dit de grootste aantrekkingskracht van het hotel is. Ook het ontbijt was prima met dire keuzes.

Waarom dan geen 5 sterren? Vanwege de stof en verwarming in de kamer en als dooddoener dat wij op de dag van vertrek om klokslag 11:00 uur de kamer niet meer in konden om onze koffers te pakken. Uitcheck was tot 11:00 uur maar ik werkelijk nog geen hotel gezien die dat zo strak aanhield. Ik vond dat een geweldige afknapper en de uitleg dat dat automatisch ging is niets waard. Zij stellen dat zelf in.....

Datum van verblijf: november 2021
Isabelle Schmitz, Gastenservice/Front Office van Urban Hotel Fitz Roy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2021

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst willen wij u heel hartelijk danken voor uw uitgebreide review aangaande ons hotel en restaurant.
Wij vernemen graag van onze gasten hoe zij het verblijf ervaren hebben en nemen alle aanmerkingen graag mee om onze service te verbeteren.

We zijn zeer verheugd om te vernemen dat de ruimtelijke opzet van de Junior Suite en de kwaliteit van het bed goed bevallen is. We zijn dan ook trots op de ruime oppervlakte van onze kamers en de goede nachtrust die de Swiss Sense bedden bieden. Daarnaast danken we u graag voor de mooie complimenten aangaande de gerechten tijdens uw verblijf, heel fijn dat u hier van genoten heeft!

We betreuren het zeer dat u op het moment dat u het verwarmingsprobleem aankaartte, niet adequaat geholpen bent. De starttijd van het verwarmingssysteem is naar aanleiding van uw aanmerking wel aangepast. Echter had dit op het moment zelf beter met u gecommuniceerd moeten worden.
Daarnaast begrijpen we dat u meer souplesse had verwacht aangaande de uitchecktijd, u had na uitchecktijd uiteraard nog de mogelijkheid moeten kunnen krijgen om uw koffers van de kamer te halen.

Beide gevallen zijn niet in lijn met de service die wij graag wensen uit te dragen naar onze gasten en dit is intern dan ook besproken met het team. Uiteraard nemen wij ook uw opmerkingen aangaande de kwaliteit van de huishoudelijke dienst ter harte.

Wij wensen u dan ook onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf ervaren heeft en hopen oprecht dat u nogmaals bij ons zult overnachten om alsnog van een perfect verblijf te genieten.

Isabelle Schmitz

Beoordeeld op 30 september 2021

Een erg leuk klein "Boetiekhotel" fijne service en bediening met een mooie kamer en heerlijk regendouche in de badkamer. Jammer dat het restaurant niet open was op maandag maar we hebben wel van een heerlijk ontbijt genoten.
Er is ook een heel mooie binnenplaats terras waarvoor het nu helaas te koud was maar met mooi weer zeker een prachtige locatie voor een lunch of diner.
Het is even zoeken want je kan niet met de auto de straat inrijeden maar ze bieden een prima prive garage aan voor € 21 per dag
Echt een aanrader om te overnachten

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht op de straat
Datum van verblijf: september 2021

Geachte heer Lijnden,

We willen u graag heel hartelijk danken voor het delen van uw ervaring aangaande ons hotel.

Heel fijn om te vernemen dat de kamer zelf, het ontbijt en de service tijdens uw verblijf zo goed bevallen zijn.
Jammer dat het tijdens uw verblijf te koud was om in onze binnentuin te lunchen of dineren. Hopelijk mogen we u in een iets warmere tijd van het jaar wederom verwelkomen, zodat u dan ook extra kan genieten van onze binnentuin.

Onze dank is groot voor uw mooie woorden en de aanbeveling van ons hotel!

Heel graag tot een volgende keer,

Isabelle

Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan de rand van het centrum. Wij hadden een patio-kamer. Mooie kamer aan de patio van het hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding, uitgebreide keuze van ontbijt. Vriendelijk personeel en de mogelijk om te parkeren bij het hotel, met oplaadmogelijkheid voor een elektrische auto.

Datum van verblijf: september 2021

Geachte heer,

Heel hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Fitz Roy!

We zijn zeer dankbaar voor uw positieve review aangaande het verblijf en uw kamer.
Heel fijn om te vernemen dat het ontbijt en onze service zo goed bevallen was.

Hopelijk mogen we u een volgende keer wederom bij ons verwelkomen als u in Maastricht bent.

Isabelle

Beoordeeld op 24 augustus 2021 via mobiele applicatie

We blijven hier terugkomen, het hotel heeft de ideale ligging net even vanaf de Markt/Stadhuis. Te gek gestyled en de patio kamers zijn ideaal, zeker om ‘s avonds nog een drankje in te doen. Kamers zijn keurig, schoon en van heerlijke bedden voorzien.

Beoordeeld op 25 juli 2021

Fijn hotel, top locatie en super vriendelijk personeel. Prima ontbijt en een heel goed restaurant!

Minpuntjes waren dat ons bed tijdens een verblijf van 4 nachten niet is verschoond (we zagen dit door een vlekje op het dekbed) en dat het doucheputje in de badkamer niet goed doorliep waardoor de badkamer erg nat werd. Dit zijn verbeterpuntjes!

Datum van verblijf: juli 2021