Traveluro
Hotels.comUS$ 252
NH HotelsUS$ 252
TravelocityUS$ 252
Beoordeeld op 23 april 2022

Prima hotel om te verblijven. Kamer zag er goed verzorgd uit en is voorzien van temperatuurregeling en wifi. Ontbijt is ok. Helaas geen inloopdouche, maar zo'n bad/douche. Dat zou in deze tijd een verbetering kunnen zijn. Hotel is goed bereikbaar met OV en trein en ligt vlak bij het beursgebouw MECC

Beoordeeld op 19 april 2022

Hotel is goed verzorgt, netjes en betaalbaar. Alle faciliteiten zijn aanwezig en personeel is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is compleet met buiten terras, niet vergeten even te reserveren, kan druk zijn. Ontbijt is zeer uitgebreid en in een ruime zaal.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 april 2022

Wij overnachten hier graag, voor ons is het op loopafstand van Maastricht Centrum, en het ligt op de route naar het heuvelland per OV (bus 57 en trein richting Heerlen). Het ontbijt is hier super, maar wij ontbijten doorgaans op zijn Italiaans, dus aan ons het niet besteed.

Beoordeeld op 18 april 2022

De kopjes op de kamer waren beschadigd, er waren maar twee theezakjes, onder het bed was niet schoongemaakt, de douche is levensgevaarlijk door hoge instap en gladde douchevloer. Er was niet vantevoren gewaarschuwd dat er de vrijdag voor Pasen maar beperkt aantal plaatsen voor het diner beschikbaar waren. De keuze aan maaltijden in het rerstaurant waren heel beperkt.

Beoordeeld op 18 april 2022

Vriendelijk personeel, leuke kamer en mooie faciliteiten. Een goede uitvalsbasis voor wie van rust houdt, maar toch dicht bij het centrum wil overnachten.

Met de trein ben je tevens zo in België en kun je hierdoor mooie stedentrips plannen.

Datum van verblijf: oktober 2021