Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit verblijf heeft een redelijk lange voorgeschiedenis.
We gaan al een aantal jaartjes naar Andre Rieu en we zoeken elke keer tot nu toe een ander verblijf en voor de 2020-editie kozen we voor Botel Maastricht. Gedurende de concerten van Andre Rieu stijgen alle prijzen van eigenlijk alle accommodaties, daar is Botel geen uitzondering op.
Corona gooide wat concerten betreft roet in het eten en toen de concerten van Andre Rieu werden afgelast en uitgesteld naar 2021 wilden wij de hotelkamer ook annuleren en toen bleek dat de via Booking.com geboekte kamers non-refundable. Aanvankelijk was eenmaal annuleren ook definitief annuleren te zijn maar na enkele mails konden we alsnog gebruik maken van de twee geboekte kamers. Maar ja, de prijs is dan nog steeds de Andre Rieu-prijs, ongeveer 3x zo duur als gebruikelijk en daar werd niets aan gedaan.
Wat krijg je voor € 150,- per kamer? Een wrg klein hokje met een stapelbed of 2 vaste bedden die in een hoe van elkaar staan, een toilet/douchehokje afgesloten met een gammel triplex schuifdeurtje, een wat schmutzige hangkast en een wastafeltje. Een en ander verdient echt wel een likje verf en voor € 150,- is dat echt teveel geld voor wat je krijgt. Andre Rieu-prijzen zonder Andre Rieu, eigenlijk toch maar aanvaard omdat je anders simpelweg je geld kwijt bent en ik Botel niet gunde om de kamer vervolgens alsnog weer te verhuren. Tot mijn schrik zie ik dat je bij Booking.com nu € 181,- moet neertellen. Serieus, daar kun je echt betere accommodaties voor krijgen.
Getwijfeld tussen 1 of 2 sterren en alleen die 2e ster nog gegeven omdat ze uiteindelijk onverwachts toch over de brug kwamen hoewel er niets aan de prijs is gedaan of niet een gratis ontbijt werd gegund.
Medewerkers waren overigens uiterst vriendelijk nu, zo ook de nachtwaker.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 2 mei 2020

We kunnen er niet heen ivm de Coronacrisis. Je geld wordt gewoon ingehouden zonder ook maar enig overleg. Ik heb gevraagd of de boeking verplaatst kan worden en daar komt geen reactie op. Het lijkt wel of een robot een antwoord op de mail schrijft. Ik krijg steeds 1 zin terug "het is een nonrefundeble reservering" of deze Marc kan geen Nederlands. Marc geeft mij steeds reactie maar over de mogelijkheid om de boeking te verplaatsen wordt steeds met geen woord over gerept. Blijkbaar wil Marc het geld voor zichzelf houden. Botel Maasstricht heeft geen last van de Coronacrisis als onderneming.

Kamertip: Nooit bij dit Botel boeken! Het zijn zakkenvullers!
Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 28 maart 2020

Kan er door de Corona crisis niet heen. Dit nemen ze te baat om dan toch maar een reisje van de rekening af te schrijven omdat ze anders, door de, door de regering opgelegde beperkingen, geen klanten hebben. Wij kunnen nu niet gaan maar het wordt wel mooi van je rekening afgeschreven en dan schermen ze met een artikel uit de voorwaarden dat ze daar het recht toe hebben.
Erg laag bij de grond zoals ze een slaatje uit de crisis willen slaan.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 31 januari 2020 via mobiele applicatie

Weekendje Maastricht is een aanrader. Maar dan niet in dit botel. Kamer is piepklein. Bed is te smal voor 2 personen en te kort (terwijl ik een gewone lengte heb).
Wastafel is voor kabouters: onmogelijk om daar tanden te poetsen. Hele sfeer is die van vergane glorie. De prijs/kwaliteit verhouding klopt niet: veel te duur voor de kwaliteit.
Positief is de centrale ligging.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 1 januari 2020

t goedkoopste slaapplekje van Maastricht tijdens oud op nieuw. kleine kamers maar absoluut schoon. vriendelijk personeel en goede ligging voor avondje stappen in het centrum. ontbijt goed verzorgd en voldoende. kortom prijs kwaliteit oke. en de slechte recensies ?????. geen Hilton verwachten op n oude boot met goedkope kamers

Datum van verblijf: december 2019