Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 3 april 2022

Zeer goed onderhouden, schoon en comfortabel hotel met klassieke opzet. Ontbijt was erg goed. Serre is erg gemoedelijk en ruim van opzet, evenals de kamers. De locatie van het hotel is mooi centraal gelegen.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Tijdens stadswandeling hier terecht gekomen om in de binnentuin een borrel te nuttigen. Heerlijk plekje.
Echter de service van de dienstdoende hotelier was dramatisch. Complete chaos met incheckende gasten, drankjes serveren en borrel plankjes maken.
Komen hier niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Het is een heerlijk hotel , 25 meter van het vrijthof met een prachtige tuin alwaar wij ontbeten hebben. Het ontbijt viel in zeer goede smaak mede dankzij de gastvrijheid van (wellicht een van 1 van de ouders des eigenaren). Wat een lieve zorgzame dame. Dan voel je je echt te gast. Chapeau! De nacht door gebracht in de beste bedden! Een zeer verdiende pluim van ons ! wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 28 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel met prettige uitstraling vlakbij Vrijthof.Kamer is ruim en netjes. Auto kan vlakbij geparkeerd worden. Zeker aan te bevelen voor een volgend bezoek. Prachtige tuin aan de achterzijde van het hotel.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel Bottecilli ligt een straat verder van het Vrijthof. Parkeergarage in de buurt. Het hotel heeft een prachtige binnentuin. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Inrichting is prachtig. Alsof je in Italië bent.

Datum van verblijf: september 2020