Word beloond met One Key
Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi en sfeervol hotel op een toplocatie. Zeer vriendelijke mensen. Sfeervol terras waar ook een kopje koffie of een lekker glas wijn kan worden geschonken. Kamers waren top, netjes en schoon. Het ontbijt is super. Kortom ik zeg gaan!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi In Italiaanse stijl, knus en gezellig hotel. Perfecte bedden, mooie kamers, rustige liggen en toch in het centrum. Hele mooie binnentuin waar je lekker kunt genieten van hun goede wijnen. Gastheren en vrouwen alle heel goed en leuk. Geweldig ontbijt. aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

We zijn er 1 nachtje geweest. Heel stijlvol en mooi hotel. Prima bedden, rustige kamers. Een prachtige tuin. We zouden een volgende keer teruggaan. Ontbijt was niet bij de prijs onbegrepen, dat hadden we niet goed gezien. Het hotel ligt heel centraal vlakbij het Vrijthof. Het enige wat we misten is dat je er ‘s avonds geen drankje kunt drinken.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 21 februari 2020

Slechts 1 nacht hier geslapen, maar zou een volgende keer zo weer reserveren. We hadden een junior suite en die had erg veel ruimte met 2 heerlijke bedden. We zaten aan de achterkant van het hotel wat uitkeek op de mooie binnentuin, waardoor het erg rustig was en je niet merkte dat je midden in het centrum en vlakbij het Vrijthof was. Zeer vriendelijke receptie. Parkeren kan eventueel via het hotel tegen gereduceerd tarief bij een parking, wat verderop. Wij kozen echter voor de Q-park op het Vrijthof, wat nog dichterbij was, uitstekende parking overigens.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd gebouw met behoud van stijl. Prachtige buitenplaats achter het pand. 2 minuten lopen vanaf Vrijthof. Geweldig ontbijt. Persoonlijke service en aandacht van hoge kwaliteit. Op 4 minuten loopafstand: Ideale parkeergelegenheid na inchecken.

Datum van verblijf: januari 2020