Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd gebouw met behoud van stijl. Prachtige buitenplaats achter het pand. 2 minuten lopen vanaf Vrijthof. Geweldig ontbijt. Persoonlijke service en aandacht van hoge kwaliteit. Op 4 minuten loopafstand: Ideale parkeergelegenheid na inchecken.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 23 december 2019

Geen parking voor de deur, maar wel erg goed gelegen om te voet Maastricht te ontdekken. Parkeren kan (mits bijbetaling) in een nette parkeergarage op 200 m van het hotel. Ik was er in de kerstperiode, en het hotel was erg romantisch en fijn aangepast aan de kerstsfeer. Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijtbuffet, en comcortabele bedden. Het enige nadeel is dat de geluidsisolatie van de ramen naar de straat niet optimaal is, en ook de deur naar de hal laat geluid van laat binnenkomende gasten doordringen. Maar de algemene atmosfeer, de ruime kamer, de mooi ligging maken het toch een echt aan te raden hotel.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk romantisch top hotel. Wij hadden de juniorsuite, deze prachtige kamer was rustig gelegen aan de achterkant. Het ontbrak je aan niets bij het ontbijt alles super vers. Kon niet beter. Een echte aanrader in Maastricht.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Het hotel ligt dichtbij het Vrijthof. Wij hadden een kamer aan de voorkant maar niet echt overlast 's nachts. Je hoort wel iets maar dat is naar mijn mening geen overlast te noemen. De kamer was ruim en schoon. De bedden zijn goed.
De parkeergarage Q Park Entre Deux is goed te vinden als je op het adres zoekt. Staat niet aan de buitenkant maar zijn er in 1 keer naartoe gereden. Super ruime garage. De afstand naar het hotel is in een aantal minuten te lopen.
Wij hebben een goed verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Men vraagt hier structureel teveel toeristenbelasting, 5,95 euro, veel meer dan men mag vragen volgens de richtlijnen van de gemeente. Hier zijn al meerdere reviews over geweest. Klopt niets van! Met mn klacht wordt ook niets gedaan.

Datum van verblijf: augustus 2019