“Vriendelijke en snelle bediening.”
Beoordeling van Minckelers

Minckelers
Geclassificeerd als nr. 71 van 449 Restaurants in Maastricht
Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening.
Prima eten. Netjes opgemaakt op het bord. Werd ook redelijk snel geserveerd

Datum van bezoek: maart 2020

5 februari 2020 beoordeeld

Zonder vooraf te reserveren heerlijk en carte met kleinzoon gegeten. Vooral de streekgerechten en m.n. Luikse Ballen is een aanbeveling en genot. Ook voor de kleintjes is een reuze kinder maaltijd afgestemd naar behoefte geen enkel probleem. De prijs/kwalitieit wat men hier krijgt voorgeschoteld is perfect en kan menig restaurant in Maastricht iets van opsteken. Chapeau ook voor keuken en bedienend personeel.

Datum van bezoek: december 2019
31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Minckelers is een geweldige plek voor de lunch. Uitermate ruim belegde broodjes, vriendelijk personeel en comfortabele plaatsen.
Wanneer we in Maastricht zijn dan gaan we hier graag naartoe voor een fijne lunch.

Ook prima geschikt voor kleine kinderen.

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en vriendelijk.
We komen hier graag . Prijs qualiteit is goed . Het eten is lekker en voldoende

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl de buurman moest vragen om een biertje word bij ons het hoofdgerecht geserveerd terwijl we ook een voorafje hadden besteld.
Er gaat hier erg veel fout, wij zaten met lege glazen en wouden nog best wat drinken, het was er namelijk erg warm op zolder.

Ik zou hier niet meer heen gaan.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Minckelers bekeken, bekeken ook

In Minckelers geweest? Deel je ervaringen!