Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 2 oktober 2023

Ruime rustige kamer en een geweldig ontbijtbuffet. Vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Goede locatie vlakbij het centrum van de stad. Parkeren in een garage vlakbij is ook zeker aan te bevelen.

Beoordeeld op 22 september 2023

Vriendelijk ontvangst. Snelle checkin. Kamer zeer ruim, schoon. Lekkere bedden. Mooie badkamer.

We hebben er nog lekker gegeten. Helaas was de crème brullee op. Ontbijt zeer uitgebreid.

Prettig verblijf.

Beoordeeld op 8 september 2023 via mobiele applicatie

We werden hartelijk verwelkomd door Thomas en het is handig dat je recht voor het hotel kan laden en lossen. Parkeergarage via het hotel en lekker dichtbij. De lokatie is goed. Wij hadden een kamer aan de binnenkant van het hotel en het was echt stil. We logeerde er op een donderdag in september. Goede airco hoewel die natuurlijk wel geluid maakt. Kamer was groot, schoon en bedden heerlijk zacht. Eenvoudige zeepjes en shampoo in de badkamer. Dit hotel is niet luxe maar daar is de prijs ook naar. De fietsen mochten in de bagageruimte. De lift en gang waren niet zo netjes en ook niet zo schoon.

Kamertip: Hotel heeft een goed ontbijtbuffet maar er zit ook een Spar met verse broodjes aan de overkant.
Beoordeeld op 18 augustus 2023

Goed hotel, heerlijk ontbijt en fijn centraal gelegen. Het was een fijn verblijf.

Puntje van aandacht: Schoonmaak van de kamers mag iets meer aandacht aan besteed worden. Onze familieleden hebben 2 dagen geen handdoeken ontvangen.

Kamertip: Restaurant Capital heeft een heel gezellig terras om te borrelen of te eten en bij restaurant Monopole op het Vrijthof kan je ook heerlijk eten
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 17 augustus 2023 via mobiele applicatie

Perfecte locatie, alles op loopafstand. Het hotel zelf is niet schoon, de gangen liggen vol pluizen, stofzuigen is geen overbodige luxe. De kamers zijn mooi, maar niet heel schoon. Ramen kunnen niet open, dus erg warm op de kamer. Wij zijn 3 nachten geweest, wel schone handdoeken, maar geen schoonmaak. Het ontbijt was goed

Datum van verblijf: augustus 2023