Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima naar ons zin gehad in Bastion Maastricht. De kamers waren erg netjes. Goede schoonmaak. Echter een nare geur in de badkamer, ik gok riolering. Verder zeer aangename bedden en het ontbijt was zeer goed verzorgd. Goede ervaring in het altijd mooie Maastricht.

Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Fijn hotel op loopafstand van het centrum. Zeer vriendelijke service, vlotte check in. Kamers schoon en verzorgd met goed bed en lekkere douche. Prima plek voor een verblijf in Maastricht. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt dus daar geen oordeel over.

Beoordeeld op 11 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hier 4 nachten verbleven van maandag tm vrijdag in een deluxe kamer. Kamer is ruim, voorzien van een fijne badkamer met douche. Schoonmaak is voldoende maar doordat meubels donker zijn zie je alle stof. In deze tijden van covid19 zou ik het persoonlijk fijn gevonden hebben als er een zeeppompje op de badkamer aanwezig is. Ontbijt is prima met voldoende keuze in beleg, vleeswaren, zalm maar ook yoghurt, fruit. Medewerkers zijn vriendelijk. Ligging van het hotel t.o.v centrum is uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 augustus 2020

Voor een korte vakantie hebben we 2 nachten geboekt bij Bastion Hotel in Maastricht. In de kamer treffen we een vrouwenslipje aan op de grond. Hoe is het in tijden van corona besmetting mogelijk dat zoiets over het hoofd word gezien? het lijkt mij dan ook dat de kamer totaal niet is schoongemaakt en al zeker niet ontsmet.
De kamer word alsnog ontsmet en als excuus word een flesje Prosecco in de kamer achter gelaten.
Wij hebben er echter zo'n vies gevoel aan overgehouden dat we de volgende dag besluiten om te vertrekken. De 2de nacht die we hadden geboekt EN betaald word echter niet vergoed. De directie vind dat het met het flesje Prosecco voldoende schadevergoeding is geleverd.

Kamertip: Check de kamer vooral of deze is schoongemaakt.
Beoordeeld op 4 augustus 2020

Leuk ingericht hotel, kamers redelijk schoon maar niet super ruim. Ontbijt niet ontzettend uitgebreid, maar ook niets gemist. Groot pluspunt, het hotel ligt super centraal, je loopt zo de markt op. Parkeergarage vlakbij hotel, keurig geregeld.