markonian

Gewoon een hotel

Beoordeling van Select Hotel Maastricht
3,0 van 5 bollen26 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heel normaal hotel. Niks
Bijzonders en de kamers die wij gezien hebben mogen wel een opknapbeurt gebruiken. Mini tv, maar verder prima bed. Gelukkig kon raam open want verwarming leek niet uit te gaan. Ontbijt meer dan voldoende. Gangen en kamers wel wat aan de gehorige kant.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 feb 2024
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Uw kritiekpunten nemen wij zeker mee en geven wij door aan de desbetreffende afdeling(en). Wij wensen u een prettige dag toe! Met vriendelijke groeten, Team Select Hotel Maastricht
1.4 km van Select Hotel Maastricht
2.6 km van Select Hotel Maastricht
Roomservice
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 14 januari 2024

Het was koud in de kamer, zelfs als ik de thermostat op +3 zette werd het niet warm! :-(

Ikheb de verwarming de hele dag aan laten staan, er kwam slechts weinig lauwe lucht uit. Ook de verwarming in de badkamer deed het niet terwijl het buiten -7 graden was....

Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Team Apple Park, Geschäftsführer van Select Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2024

Beste Gast, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback. Wat jammer om te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Uw kritiekpunten nemen wij zeker mee en geven wij door aan de desbetreffende afdeling(en). Wij wensen u een prettige dag toe! Met vriendelijke groeten, Team Select Hotel Maastricht

Beoordeeld op 3 januari 2024 via mobiele applicatie

Een gezellig mooi net hotel.
Vriendelijk personeel.
Ruime kamers.
Kheb wel liever een douche dan een bad, je kon er ook in douchen, maar instap en uitstap heb ik nog al problemen mee.
Parking voor de deur.
Wel buiten centrum, maar daar sta je snel met auto of fiets kan ook.

Kamertip: Betaalde Parking voor de deur, deze is bij veel actie, boekingen gratis erbij.
Datum van verblijf: december 2023

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw geweldige feedback. Wat fijn om te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Wij wensen u een prettige dag toe en hopen u nogmaals terug te zien! Met vriendelijke groeten, Team Select Hotel Maastricht

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Goed hotel, met een goed ontbijt, vriendelijk personeel en nette kamer, krappe fietsenstalling in het hotel, 3 km uit het centrum nabij het voetbal stadion, mooie fietstochten gemaakt in omgeving van Maastricht, over Sint Pieter berg en langs de maas, erg handig met de fiets naar de stad, en mooie terrassen in de stad, we hadden nog goed weer op 17 oktober, en een mooi arrangement via voordeel uitjes.

Kamertip: Handig om fietsen mee te nemen !
Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Team Apple Park, Geschäftsführer van Select Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2023

Beoordeeld op 5 juli 2023

Het hotel zelf:
Vriendelijk baliepersoneel, inkomruimte is proper, 3 keer op 24 uur de poetsdienst gezien in de inkomhal.
De kamer:
Enorm storend geluid van de lift in de kamer te horen. Het mini koelkastje maakte zoveel lawaai dat we het uitgetrokken hebben. Enorm veel licht door de ramen komen, ondanks de verduisterende gordijnen. Veel licht onder de deur komend... raam is niet isolerend, niet qua geluid en niet qua tocht, de test met de aansteker gaf echt geen goed resultaat...
Gedateerde vuile kamer, waar het vuil en stof ronddwarrelde.
Slaapkamer NIET aangepast aan rolstoel patiënten, badkamer vreselijk basic en gedateerd.
De bar:
Personeel sprak amper nederlands en kent nog geen virgin mojito, 1 man kentde het wel maar geen munt aanwezig dus eigenlijk een basic drankje met ijs waarvoor je dan 6,5€ moet betalen!!
Aan de inkom 3 schapjes met flessen en glazen op, waarvan de 2 bovenste schapjes grijs zien van het stof!!

Ontbijt: redelijk ok

Kamertip: Zie dat je niet te veel betaald voor dit, het is geen 100€/nacht waard
Datum van verblijf: juli 2023
Team Apple Park, Geschäftsführer van Select Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2023

Beoordeeld op 8 juni 2023

Als je kiest voor een arrangement , dus inclusief ontbijt en het zogenaamde drie gangen diner, moet je niet het beste verwachten van hun .
Allereerst kregen wij een kamer op de eerste etage, precies boven de ingang .. heel erg rumoerig en de schuifdeur die de hele avond/nacht open gaat, is gewoon in de kamer hoorbaar. De slechtste kamer van het hotel, terwijl er nog zat kamers beschikbaar waren. Het zogenaamde drie gangen menu stelt niks voor en is erg weinig. Bovendien had de kok geen zin om de sinaasappelbavarois te maken en kregen wij gewoon diepvriesoesjes van de supermarkt met een laagje chocoladesaus overheen..vreselijk ! Ook het voorgerecht was waardeloos en bestond uit een zogenaamde champignonsoep met zes sprietjes tauge en twee champignons.. Ik voelde mij erg beledigd dat dit mij aangeboden werd..! Dat ze dát durven te serveren is schandalig..!
We mochten alleen maar op een bepaalde plek in het restaurant zitten, omdat wij een arrangement hadden en werden zo een beetje als tweederangs gasten behandeld.. Dit is heel erg slecht ! De kelners zijn niet gastvrij en vriendelijk , ik beveel ze een cursus aan bij hun collega's van het van der Valk Hotel. Verder was het ontbijt prima, gewoon standaard zoals overal, maar zodra je iets extra's bestelt,zul je bedrogen uitkomen.
Ik had een arrangement betaald voor 3 dagen van 335€ en zal dit dus nooit meer doen.

Kamertip: Alleen ontbijten, diner is waardeloos en je moet lang wachten op het eten.
Datum van verblijf: juni 2023
Team Apple Park, Geschäftsführer van Select Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2023