Johan W

Lovely Maastricht

Beoordeling van Amrath Hotel DuCasque
4,0 van 5 bollen27 mrt 2024 beoordeeld
Goed verblijf, aardige ontvangst, schone kamer en heerlijk ontbijt met prachtig uitzicht over Vrijthofplein. Parkeerplaats is op 2 minuten lopen en de gezelligheid in de stad begint gelijk buiten de deur. Wat wil je nog meer dan zo’n prachtige plek.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 apr 2024
Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling te schrijven.

Wij vinden het mooi te lezen dat u verbljf in ons hotel naar uw volwachtingen heeft voldaan.

Wellicht mogen wij u de volgende keer tijdens uw bezoek in Maastricht weer verwelkomen in ons hotel!

Front office receptie
2.3 km van Amrath Hotel DuCasque
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 19 december 2023

Heel fijn hotel, heerlijk ontbijtbuffet, vriendelijk personeel en een heerlijk bed met top kussens. We komen zeker terug! Aan het Vrijthof dus optimaal genieten. Leuke aanbieding Via Expedia. Heerlijk van genoten. Maastricht is een beetje buitenland.

Kamertip: Gewoon genieten.
Datum van verblijf: december 2023
Team Amrâth Hotel DuCasque, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel DuCasque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2023

Geachte mevrouw Yvonne,

Enorm bedankt voor uw mooie en positieve review!

Heel fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons mooie Amrâth Hotel DuCasque.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen en wensen u fijne feestdagen toe!

Beoordeeld op 11 december 2023

Prima hotel goed ontbijt en het Vrijthof om het hoekje. De kamer was ruim en netjes. Wel een beetje warm.
Parkeren geen probleem binnen 100m, ook via hotel te regelen.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: december 2023
Team Amrâth Hotel DuCasque, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel DuCasque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2023

Geachte heer Sjaak,

Enorm bedankt voor uw mooie en positieve review.

Wij hopen u wederom in ons mooie Hotel te mogen verwelkomen.

Hele fijne feestdagen gewenst!

Beoordeeld op 3 december 2023 via mobiele applicatie

Ontvangst was zeer vriendelijk en de mensen in het hotel ook. Echter was de badkamer gedateerd. Douchen in een bad, waardoor de hele badkamer nat was. Wasbak zat een breuk in en er hing hier een constante nicotine rooklucht. Deurhendel naar badkamer was stuk, maar werd wel gelijk gemaakt en badhanddoeken roken muf.
De ligging van het Hotel maakt een hoop goed. Echt op kruipafstand van Markt en Vrijthof.

Datum van verblijf: december 2023
Team Amrâth Hotel DuCasque, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel DuCasque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2023

Geachte heer/mevrouw,

Wij willen u bedanken voor uw review en heel fijn dat u zo tevreden was over onze receptie en onze medewerkers.
Wij gaan uw aanpassingspunten meteen intern aanpakken en actie ondernemen.
Wij hadden dit graag in uw verblijf voor u opgelost!

Hopelijk tot een volgende keer.
Team Amrâth Hotel Ducasque

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Met groep Indonesische gasten in dit hotel aangekomen.
Ontvangst was allerhartelijkst, duidelijk in het Engels en voor mij Nederlands.
Kamer liet niets te wensen over kortom goede start, verblijf verder was erg goed, prima glutenvrij ontbijt (ondanks dat dit van te voren niet was aangemeld. Hulde aan de dames van het ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Team Amrâth Hotel DuCasque, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel DuCasque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2023

Geachte heer René,

Wij willen u bedanken voor uw positieve review, heel fijn om te lezen dat u zo tevreden was over de ontvangst en ons ontbijt!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons mooie Amrâth Hotel DuCasque.

Beoordeeld op 18 augustus 2023

Mooi artdeco hotel. Super vriendelijk ontvangen. We kregen een upgrate naar een fantastische kamer, heerlijke bedden enorme grote badkamer. Alles super schoon. Top lokatie!!! Komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2023
Team Amrâth Hotel DuCasque, Guest Services / Front Office van Amrath Hotel DuCasque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2023

Beste Daphne,

Bedankt voor uw positieve review! Wat super om te horen dat uw kamer naar wens was voor u en dat de upgrade ook naar wens was. Heel erg bedankt voor de complimenten en wij hopen u weer te mogen verwelkomen hier.

Met gastvrije groet,