Constance V

Prima locatie maar slechte bedden

3,0 van 5 bollen11 mei 2024 beoordeeld
Hotel op een prima locatie tegenover het station. Je loopt zo de stad in en kunt de auto gemakkelijk parkeren bij het hotel of in de parkeergarage bij het station. Er zijn grote kamers, beetje suite achtig met een zitgedeelte en apart slaapgedeelte. De bedden zijn waardeloos en aan vervanging toe. Enorme kuil in het bed, overtreft de Parijse hotels. Zelf ben ik geen fan van douchen in bad, maar dat is persoonlijk. Het was wel schoon en netjes, vriendelijke mensen.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 mei 2024

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van onze ideale ligging in de stad en het gemak van onze eigen parkeergarage.

We vinden het jammer te lezen dat onze bedden niet uw voorkeur genoten. We hopen dat u tijdens uw verblijf bij de receptie heeft aangegeven dat de bedden op uw kamer niet lekker lagen. Op deze manier kan onze technische dienst de bedden controleren en indien nodig vervangen.

We zien u graag terug voor nog een prachtig verblijf in Maastricht.

0.9 km van Amrath Grand Hotel de l'Empereur
  • Booking.com
Roomservice
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 8 april 2024

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de receptioniste, alle details over ons verblijf werden netjes en snel doorgenomen.
De door ons geboekte kamer was zeer netjes, ruim en schoon.
Housekeeping heeft ook alles tussendoor netjes verzorgd.
Ontbijt is zeer compleet en van zeer goede kwaliteit, er wordt ook voldoende aangevuld.
Dit hotel is zeker een aanrader voor een verblijf in Maastricht, zeker ook door de ligging tegenover het station en het gezellige centrum op loopafstand.

Kamertip: Makkelijk en betaalbaar parkeren in Q-park "Colonel" naast het station, reserveer vantevoren de parkeerplek.
Datum van verblijf: april 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen gedurende uw verblijf.

We zijn blij te vernemen dat u Amrâth Grand Hotel de l'Empereur omschrijft als de perfecte uitvalsbasis voor een weekend Maastricht.

We hopen u nogmaals te begroeten in Amrâth Grand Hotel de l'Empereur.

Beoordeeld op 22 februari 2024

Gedateerd hotel. Voordeel is de korte afstand van het station naar de overkant van de straat. De kamer was niet goed schoongemaakt en na een klacht werd dit opgelost. Verder is het er rustig en het personeel is vriendelijk. Vanuit het hotel loop je direct het centrum in.

Datum van verblijf: februari 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2024

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat ons personeel een goede indruk op u heeft achter gelaten.

Onze excuses voor de minder goede schoonmaak van uw kamer maar we vinden het wel fijn te lezen dat na dit gemeld te hebben, uw kamer als nog goed werd schoon gemaakt.

We vinden het jammer te lezen dat ons hotel een gedateerde indruk op u heeft gemaakt. We kiezen er bewust voor om ons hotel een klassieke look&feel te geven daar we dit passend vinden bij de uitstraling van het gebouw.

Uiteraard zijn wij continue bezig om ons hotel maar ook onze service te verbeteren.

We zien u dan ook graag terug bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur zodat u deze verbeteringen zelf kan ervaren.

Beoordeeld op 19 februari 2024

Prima hotel tegenover treinstation. wij hadden een grote kamer aan de achterzijde van het gebouw, daardoor heerlijk rustig. Zwembad was oké, een klein hotel zwembad. Ontbijt was ook prima, lekker veel variatie en zicht op mensen die rennen om de trein nog te halen

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde, heel stil!
Datum van verblijf: februari 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2024

Geachte Jan,

Fijn om te vernemen dat wij voor u een prima hotel in Maastricht zijn tegenover het treinstation.

Vanuit de ontbijtruimte is er een mooi uitzicht op het station, waar de mensen nog snel even iets harder lopen om een vertrekkende trein te halen.

Wij hopen u in de toekomst weer als een van onze gasten te mogen verwelkomen.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Beoordeeld op 18 februari 2024

Super locatie op loopafstand van Vrijthof en Markt tegenover NS station. Gemakkelijk te bereiken parkeergarage.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en goed ontbijtbuffet.

Kamers zijn echter wel wat gedateerd en de badkamer is aan vervanging toe. Alles was echter wel schoon.

Datum van verblijf: februari 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2024

Geachte heer/mevrouw Dekker,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur en dan met name van onze ideale ligging tegenover het centraal station en op 15 minuten loop afstand van het Vrijthof.

Uw vriendelijke woorden over ons personeel en ons ontbijtbuffet zullen wij zeker met hen delen.

Onze kamers zijn bewust ingericht met een klassieke look & feel daar wij dit passend vinden bij de uitstraling van ons hotel. De badkamers staan op de lijst om een opknapbeurt te ontvangen, we hebben hier echter alleen nog geen definitieve planning voor.

We zien u graag terug bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur tijdens uw volgende verblijf in Maastricht.

Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur.

Beoordeeld op 15 februari 2024

Wij gebruikten het hotel als uitvalsbasis tijdens de Carnavalsdagen. De ligging is daarvoor uitstekend: het is een korte en prettige wandeling naar centrum Maastricht. Ook is de nabijheid van station Maastricht een troef. Omdat het wel eens laat wordt met Carnaval, kwamen de tijden van het ontbijt ons niet uit. Maar gelukkig is er een koelkastje op de kamer, zodat je zelf wat spulletjes kunt bewaren. Aan het begin van ons verblijf leek dit koelkastje niet goed te werken; op onze vraag kwam er onmiddellijk hulp daarvoor en werd het opgelost. Prima service!

Kamertip: Neem een touwtje of elastiekje mee, dan kun je het bordje 'niet storen aub' vastmaken aan de klink van de kamerdeur. Zonder lukt niet!
Datum van verblijf: februari 2024
Petra Jacobs, Owner van Amrath Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2024

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We zijn blij te lezen dat onze Grand Dame voor u een uitstekende uitvalsbasis was tijdens uw bezoek aan Maastricht.

We hopen dat u heeft genoten van de Vasteloavend en we nemen uw opmerking over de ontbijt tijden mee voor komend jaar.

We hopen u komend jaar weer te ontvangen voor een bezoek aan maastricht maar dit mag natuurlijk ook eerder dan carnaval 2025.