Official Hotel
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Nieska G
Amsterdam, Nederland
Alles goed?!
4,0 van 5 bollen27 nov 2023 beoordeeld
Wat een gemopper in deze recensies. Op basis hier zou je bijna niet gaan. Het is een goed hotel, zeker als je een goede deal ergens hebt geboekt.
Wat kun je verwachten:
Goede ontvangst, niet iedereen spreekt Nederlands maar sommigen doen wel hun best. We kwamen ruim voor de inchecktijd aan, maar ze deden hun best om snel een kamer voor ons vrij te maken.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, heel goed. Sap niet vers geperst.
Verwacht niet zo'n fraaie binnenkant als de monumentale buitenkant doet vermoeden.
Het bed is zacht, daar moet je van houden. TIP: Vraag om een kamer aan de achterkant i.v.m evt. lawaai/ventilatie, wij zaten 5 hoog in een zeer ruime kamer met een prachtig uitzicht. Prima hotel . . . !
Roomservice
0.3 km van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
0.9 km van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 9 november 2023

Redelijk hotel voor een korte citytrip of iets dergelijks. Alleen de airconditioning werkt daar voor geen meter. Het is November maar t was bloedheet op de kamer!!! Had voor de eerrste dag in t restaurant geboekt maar A daar zat helemaal niks en B khad om 1800 afgesproken maar om 18:15 was er nog niemand langs geweest Toen ben ik naar de stad gegaan.Zeer slecht punt!

Kamertip: Voor een kort bezoek de moeite waard maar let wel op of alles werkt en het personeel wel attent is
  • Reistype: Reisde alleen
Petra Jacobs, Owner van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2023

Beste Simon,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.

We vinden het jammer te lezen dat u het te warm heeft gehad op uw kamer. Ons hotel beschikt over een climat controle die weersafhankelijk geregeld is.

We vinden het jammer te lezen dat uw ervaring in ons restaurant niet naar wens is geweest. We passen de bezetting uiteraard aan op de verwachte drukte. Het kan natuurlijk zijn dat onze collega op het moment dat u plaats nam achter de schermen benodigde materialen halen was. We geven uw feedback uiteraard wel door aan het betreffende afdelingshoofd daar we hier leering uit kunnen trekken.

We hopen dat u heeft genoten van uw tijd in de stad Maastricht en wellicht tot een volgende keer.

Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Beoordeeld op 5 november 2023

Gedateerde oude vieze kamers . Als je een beetje kwaliteit gewend bent moet je hier niet wezen . Te schandalig om aan te bieden. Totaal geen allure of charme dit hotel. En slecht schoongemaakt. Echt vies!

Kamertip: Vies , slechte matrassen, gedateerd en armoedig
Beoordeeld op 17 september 2023 via mobiele applicatie

Prima, maar verouderd. Kamer niet geheel schoon, je ziet dat het hotel wat aandacht mag gaan krijgen. Douchen in een bad met een douche gordijntje, niet echt meer van deze tijd. Ook de bedden mogen wat meer van deze tijd, denk aan boxspring, heerlijk geslapen overigens, dat dan wel, weinig last van geluid.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 31 augustus 2023

Vieze kamer matras doorgezakt veren staken in je heupen als je je omdraaide matras bekeken. Erg vuil.vieze beschimmelde badkamer en toilet. Lieve receptioniste erg begripvol. T is een grote schande om in deze kamers mensen te laten slapen

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 25 augustus 2023

Wij boekten een luxe kamer. als dit een luxekamer was dan wil ik niet weten hoe de standaardkamer eruit ziet. Douchen in bad met douchegordijn die tegen je lichaam kleeft, wc-bril die maar aan één kant vast zat, tuin (met uiterst gladde bankirai en zwarte matten) die je enkel kon betreden via ondergrondse garage, doolhof van groezelige gangen,...
ontbijt was zijn geld niet waard (18€ pp). in de ontbijtruimte stond in het midden een grote emmer om de druppels regen op te vangen die door het dak kwamen. Zo jammer dat het mooie deel van het hotel enkel gebruikt werd voor het restaurant, dus merendeel van klanten kon hier niet van genieten. Heel heel héél ver vergane glorie, enkel de prijzen gaan mee met de tijd. Enkel het feit dat er een privé-parking was kon ons bekoren (tegen betaling natuurlijk, 45 euro/2 nachten). Ik voelde mij echt bedrogen.

Datum van verblijf: augustus 2023