Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 11 oktober 2023

Een heerlijk hotel: luxe nieuwe kamer met een fijn bed, top badkamer, centraal en toch rustig gelegen in het mooie stadsdeel Wijck.
De ontvangst is uiterst hartelijk en efficiënt.
Het restaurant Harry’s is een echte aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 11 oktober 2023

Heerlijk hotel met uitstekende service. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prachtige moderne kamers in een markant gebouw in het centrum van de stad. Alle highlights zijn van hieruit gemakkelijk te belopen. Een meer dan 100-jaar oud hotel met een heel eigentijdse uitstraling. Het bekende restaurant "Harry's" dat in het hotel gelegen is, maakt het verblijf helemaal af.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 23 september 2023

Heerlijk verblijf in dit luxe boutique hotel. Mooie kamer, fijne medewerkers en een top ontbijt. Geweldig restaurant en een hele mooie klassieke hotelbar. Bartenders in wit jasje en zwarte stropdas maken heerlijke cocktails voor je klaar. Echt een top hotel!

Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 januari 2023 via mobiele applicatie

De eerste week zit erop. Een week die als altijd sporen nalaat met als resultaat wij zijn positief moe. Weekendje zeg ik tegen mijn vrouw. Ze lacht mij blij toe. Het wordt Maastricht dus wordt uitje als vanzelf er helemaal Bourgondisch uit.
Hotel. De site wijst ons naar het over de oude brug pittoreske Wijck, naar hotel Beaumont.
Boeken. Wat blijkt. Vanaf minuut één bevinden wij ons in een overtreffende trap Beaumont dire eenheid.
De bediening. De kamers, nieuw, van deze tijd, slaap en bad dwingend.
De Founders. Een paar maanden open. Lang geleden dat ik mijn vrouw bijna vijf opnieuw mocht veroveren in een ongekend aangename sfeer en klasse. Maar voor deze verwennerij eerst tafelen. Van de bar naar het restaurant of omgekeerd blijft het een feestje.
Restaurant Harry’s, niet zomaar Maastrichts nummer één. Teveel superlatieven? Wellicht. Maar sprookjes bestaan!

Ton en Lucia Krijger

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 4 januari 2023

Het hotel is zeer goed gelegen op slechts een paar honderd meter van het centrum.
De accomodatie is standingvol en de kamer was heel netjes.
Mogelijkheid ook om een parkeerplaats te huren voor de wagen.
Verder ook een heel verzorgd ontbijt en ook mogelijk om te dineren in het restaurant van het hotel.

Datum van verblijf: december 2022