Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 299
TravelocityUS$ 296
eDreamsUS$ 299
Beoordeeld op 25 april 2022

zeer goed hotel , goeie ligging , warm onthaal !
Een echte aanrader als je in Maastricht verblijft.
Veilige parking , volledig afgesloten en ruim.
Zowel ontbijt als a la carte is super !
op aanraden geweest van vrienden en zou direct terug gaan .

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 maart 2022

We komen zeker weten weer terug rond de feestdagen. Het ontbijt was erg goed en het is een aanrader om ook bij Harry’s te gaan eten. Ben heel benieuwd naar de Founders Bar, deze wordt momenteel nog verbouwd.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 15 maart 2022

Perfect voor een weekendje weg. Schoon, vriendelijk personeel en een fantastisch ontbijt! Reserveer via de website van het hotel zelf dan is het ontbijt inbegrepen! Tip: deel de gerechten met elkaar, dan kun je meer proeven! Verder goede kamers en ideale ligging.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 21 oktober 2021

We werden goed ontvangen en de kamer was netjes. De locatie is in een erg leuke wijk en je loopt zo de brug over het centrum in. Het restaurant is erg mooi en de heren van de hotelbar wisten ons ontzettend veel te vertellen over de wijnen en cocktails. We zijn goed behandeld.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

Het bezoek aan dit hotel heeft gemengde gevoelens bij ons achter gelaten. Op de kamer lag een welkomstkaartje met een snack, erg leuk maar jammer dat er verkeerde namen op het kaartje geschreven staan. Na melding hiervan wordt dit ook niet hersteld met een excuses-kaartje. Op de kamer ruikt naar de keuken, de afvoer van de keuken is slecht geplaatst. Ontbijtgeur in de morgen en dinergeur in de avond. Kwalijk was het aantreffen van een naald in het dekbed. Partner heeft een paar lelijke krassen er aan overgehouden. De kamer is verder prima en het personeel s vriendelijk. Al met al een teleurstelling die de prijs niet goed maakt.

Datum van verblijf: september 2021
Team Beaumont, Guest Services / Front Office van Hotel Beaumont, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2021

Beste Staaf73,

We schrikken uiteraard van deze review. Zeker ook omdat we bovenstaand met jullie op locatie besproken hebben en jullie ons de indruk gaven uiteindelijk tevreden te zijn. Hoe een naald van een naaisetje in het linnen terrecht is gekomen is ons een raadsel. We hebben dit teruggelegd bij onze linnenpartner en besproken met onze huidhouding. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Voor een eventueel volgend bezoek zouden we jullie willen vragen om rechtsreeks via reservations@beaumontmaastricht.com te boeken. We hebben bovenstaand opgenomen in jullie profiel en zullen jullie dan extra in de watten leggen. We hopen dat jullie ondanks alles hebben genoten van onze mooie stad Maastricht.

Met gastvrije groeten,

Team Beaumont