Novotel
Vio.com
Beoordeeld op 11 augustus 2023 via mobiele applicatie

Fijne kamers, goede ligging, goede service en vooral hele vriendelijke bediening.
Het hele team complimenten; een ieder is even aardig en vriendelijk!
In dit midden segment moet je onderscheiden in de service en dat is gelukt.
Met het warme weer wat we hadden was het heel fijn even bij het zwembad te kunnen liggen!

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2023

Beste Hanshagendoorn,
Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!

We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze fijne kamers, goede ligging en uitstekende service. Het is geweldig om te weten dat ons vriendelijke team een positieve indruk op u heeft achtergelaten. We waarderen uw complimenten en zullen ze zeker delen met het hele team. Het is fijn om te horen dat u tijdens het warme weer van ons zwembad heeft kunnen genieten.

Vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 20 juli 2023 via mobiele applicatie

Eerste keer in novotel Maastricht verbleven als uitvalsbasis voor driedaagse Maastricht en is super goed bevallen . Propere kamers lekker ontbijt, plus punt zwembad , vriendelijk en behulpzaam personeel !
Alles wat we gevraagd hebben bij reservatie was ook aanwezig in de kamer !

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2023

Beste Sandra,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We zijn blij te horen dat u een fijne driedaagse in Maastricht heeft gehad en dat u tevreden was met de netheid van de kamers en het lekkere ontbijt. Het is geweldig om te weten dat u ons zwembad als een pluspunt heeft ervaren en dat ons vriendelijke en behulpzame personeel aan uw verwachtingen heeft voldaan. We waarderen het ook dat u heeft opgemerkt dat alles wat u tijdens de reservering heeft gevraagd, aanwezig was in de kamer.

We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!

Beoordeeld op 21 juni 2023

Afgelopen weekend een nachtje in Novotel Maastricht geslapen met onze 2 kids. Mooie en schone kamer. Er is ook een zwembad buiten. Heel vriendelijke personeel en een prima en uitgebreid ontbijt. 's avonds hebben we ook in het hotel gegeten. We keken naar de recensies van een jaar geleden en zagen toen wel wat klachten voorbij komen over het eten. Hier moet je dus NIET naar kijken. Er zit nu een andere kok (Peter) in het hotel. Hij zit er nog maar een paar maanden maar laten we hopen dat hij blijft want dit is echt een super goede kok! Wij vinden het hotel dus echt een aanrader en komen zeker nog eens terug. Groetjes Duncan en Femke

Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2023

Beste Duncan en Femke,

Hartelijk bedankt voor uw fijne review.

Wat fijn dat jullie een zeer aangenaam verblijf hadden bij ons.
Dit dankzij onder andere onze prachtige kamers, ons heerlijk en vers eten en ons vriendelijk personeel.

We hopen dan ook dat jullie enkel met genoegen terugdenken aan jullie tijd bij ons.

Hartelijke groeten,

Team Novotel Maastricht.

Beoordeeld op 5 juni 2023 via mobiele applicatie

Alles was goed! Vriendelijk personeel, mooie & fijne kamers, prima & ruime keuze ontbijtbuffet. Centrum is lopend te doen. We hebben 1 dag fietsen gehuurd. De fietsen waren/reden goed. Sommige waren zelfs voorzien van een extra slot.
Het trappenhuis heeft normale trappen. Is niet zo’n betonnen/stalen trappenhuis, maar heeft grote met stof bekleedde trappen. Neem je toch sneller de trap ipv lift……

Kamertip: Wij waren er in het weekend; meer dan genoeg parkeerplaatsen.
Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor de feedback, we appreciëren dit ten zeerste.

Wij lezen met plezier dat je genoten hebt van ons uitgebreid ontbijt. Wat leuk om eens te lezen over het trappenhuis! Is ook veel gezonder dan de lift....

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 9 maart 2023 via mobiele applicatie

Zoals wel vaker hopen we op een mooi weekend. Bij de front Office hebben we een discussie over de parkeerkosten. Volgens ons zijn de kosten €8 ipv €10. Wij hebben het fout volgens de balie. Zelfs als we de foto laten zien van de eigen borden hebben we het nog fout. Erg slordig. Voor de rest opbouw Tefaf dus erg druk en lawaaierig

Kamertip: Druk tijdens Tefaf
Datum van verblijf: maart 2023
The Management, General Manager van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Beste Rick,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het verblijf niet naar wens was. Wij zullen dit meenemen binnen de teams om de dienstverlening te verbeteren.

Iris Coolen