Beoordeeld op 19 juli 2021

Twee nachten verbleven en het beviel prima. Lekker ontbijt, genoeg aangevuld en wat ik zelf fijn vond, was dat we vrij laat nog mochten ontbijten. Het zwembad is koud! Maar wel heerlijk verkoelend als het buiten warm is. Wel hopen dat je een plekje kan reserveren en er niet teveel plonsende kinderen zijn...

Er wordt niet elke dag schoongemaakt en ook de handdoeken worden niet dageljks ververst. Maar als je dat wel zou willen, kan je dit gewoon regelen aldus het papiertje wat we bij inchecken meekregen.

Enige minpuntje is de ligging. Wij hadden onze eigen fietsen mee, maar om te lopen naar het centrum is dit hotel behoorlijk ver.

Datum van verblijf: juli 2021
Dewi Natrop, General Manager van Novotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste Angelique,

Team Novotel Maastricht

Beoordeeld op 7 juli 2021 via mobiele applicatie

Omdat het vorig jaar ons zogoed bevallen was ondanks de toen geldende Corona-regels, kwamen we terug. Op het moment van boeken waren er nog restricties maar die werden voor aankomst al versoepeld. Dus mochten we toch zwemmen in het buitenbad en konden we heerlijk ontbijten, al was er nog geen buffet toegestaan. Maar iedereen was super vriendelijk en behulpzaam om ons verblijft zo fijn mogelijk te maken. Het hotel ligt op 5 minuten fietsen van het centrum, dichtbij het Bonnefanten museum en is een goede uitvalsbasis om te gaan fietsen. Wij moeten nog eens terug als deze pandemie helemaal over is want het is een heerlijk hotel! En het Limburgse land heeft nog genoeg te bieden om naar terug te keren.

Kamertip: Prima parkeerterrein, rustige omgeving, dichter bij het centrum dan je verwacht
Datum van verblijf: mei 2021

Beste Tessamen

Beoordeeld op 5 juli 2021

We verbleven er twee nachten en bij aankomst kregen we een upgrade naar een superior kamer. De medewerkers aan het onthaal waren zeer vriendelijk en namen ook de tijd om naast alle info van het hotel ook plaatsen die de moeite waard waren om te bezoeken aan te tonen op de kaart van de stad.

We waren wel blij dat het een superior kamer was want eigenlijk was dit wat wij zouden noemen een normale hotelkamer zonder balkon. De matras was echt zeer goed en daar hebben we dan ook een goede nachtrust op gehad. Ook was er geen lawaai van andere kamers. Echt gezellig was de kamer niet eerder clean en zonder ziel zoals eigenlijk alle ruimtes in het hotel. Het mag voor ons wat gezelliger. Het is een pluspunt dat het toilet apart is maar het is moeilijk om binnen te geraken. Ook de badkamer met klein ligbad is echt heel klein en dat is wel jammer.

Het ontbijt bevat alles wat je nodig hebt maar met corona mag je maar 1 keer naar het buffet maar dat is wel enorm beperkend want je bord ligt al vol als je 2 broodjes neemt. Het dienblad is ook enorm klein dus alles in 1 keer meenemen is echt niet te doen en dus niet fijn.

Het zwembad is ook wel een pluspunt en de afstand van ongeveer 2.5 km naar de binnenstad is echt geen probleem.

Voor de prijs best ok

Kamertip: kamer 106 ligt aan de achterkant en heeft een bad
Datum van verblijf: juli 2021

Beste Natashadalle,

Beoordeeld op 25 juni 2021

Hotel ligt buiten het centrum. 25 minuten lopen naar het centrum zou goed kunnen, maar volgens mij moet je dan wel in looppas. Ik vind het best ver. Hotel is prima met een leuke tuin, zwembad en terras. Het personeel is oké, maar de hoteldirectie ( John Cleese ? ) probeert er wel alles aan te doen om je verblijf zo onaangenaam mogelijk te maken. Zo wordt er na 16:00 uur niet meer bediend op het terras ( wegens personeelsgebrek ) maar er waren op dondermiddag voldoende personeelsleden aanwezig ( 3 ) om het matig gevulde buitengebeuren goed van dienst te zijn. Onbegrijpelijk. De kroon spande echter het ontbijt. Daar mocht je, twee dagen voor de grote versoepeling uitsluitend met mondkapjes en plastic benzinepomp handschoentjes eenmaal het buffet bezoeken. Dus alles in één keer meenemen op een te klein dienblad. De plaatselijke ontbijtmanager ( zij kan er ook niets aan doen ) coördineerde en controleerde e.e.a. Een werkelijk belachelijke richtlijn, die nergens op slaat en in dit stadium van de pandemie zwaar overtrokken en achterhaald is. Overigens was er veel geklaag en geen enkel draagvlak onder de gasten en eigenlijk hield niemand zich hieraan.

Kamertip: Neem minimaal de superiorkamer. Ook niet super groot maar goed te doen.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 19 juni 2021 via mobiele applicatie

Goed hotel voor verkennen van omgeving en stad. Gelegen vlak aan ontsluitingswegen maar toch in heel rustige omgeving. Station is ongeveer 20min lopen en stadscentrum ongeveer 25min. Indien men alleen geïnteresseerd is in stadsbevolking zou ik een hotel adviseren welke wat meer in of bij het centrum ligt. Kamer (superior) was goed met 1 groot tweepersoonsbed en 1 bedbank. Kussens waren aan de platte kant zelfs als deze op elkaar gelegd werden. Kamer is voorzien van kleine extra tafel, koelkastje, kluisje en tv met kanalen in diverse talen. Badkamer was ruim met inloopdouche, inclusief amenities. Toilet is in aparte ruimte. Wifi was goed en snel. Ivm Corona is er geen ontbijtbuffet, echter wordt er wel een genereus ontbijtpakket aangeboden (19euro) welke op de kamer of het buitenterras gegeten kan worden. Bar en zwembad zijn open en restaurant is beschikbaar echter wel met reservering waarbij er per 15min 1 reservering wordt aangenomen vanaf 17.30. Dit om te voorkomen dat er teveel personen tegelijk zich melden. Kamer wordt tijdens verblijf niet schoongemaakt; indien er nieuwe handdoeken o.i.d. nodig zijn dient men deze zelf bij receptie af te halen. Het hotel heeft een ruim afgesloten parkeerterrein, kosten 8euro/dag. In het hotel geldt in de algemene ruimte momenteel (19-6) nog de mondkapjesplicht

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde alleen