Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 223
CrownePlaza.com
€ 223
Bespaar meer met IHG One Rewards
Destinia.com
€ 152
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.030)
Beoordelingen filteren
1.030 resultaten
Waardering van reizigers
305
414
208
68
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
305
414
208
68
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 1.030 beoordelingen
Beoordeeld op 30 december 2022 via mobiele applicatie

Als regelmatige gast van crown plaza hotels helaas teleurgesteld in crown plaza maastricht. Het was erg koud op de kamer omdat de verwarming nauwelijks werkte. Ook de douche liet te wensen over door gebrek aan water druk. De melding van deze klachten werd aan de receptie niet goed opgepakt. De reactie was dat ze het al vaker hadden vernomen, en hoopte dat ze een nieuwe kans kregen bij een volgend verblijf. Dan begrijp je volgens mij niet wat er met klanttevredenheid wordt bedoeld.

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank michel v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 7 juli 2022 via mobiele applicatie

Standaard hotel, redelijke kamers, maar niet erg sfeervol. De kamers zijn ruim, en de bedden goed, maar er ontbreekt iets van gastvrijheid: plastic bekertjes, niets in de minibar, geen bloemetje of zo.
Het ontbijt is uitstekend met leuke bediening.
Opvalt dat over wordt gevraagd het hotel te beoordelen met een 10. Er staat letterlijk dat ze een beoordeling onder de 7 als heel slecht beschouwen.

Kamertip: Eet niet in het hotel, maar bij de buren : Pakhoes
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 327fransv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Front Office Crowne Plaza, Eigenaar van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2022

Beste 327fransv, graag willen wij u danken dat u de tijd heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen. Wij waarderen het zeer dat u uw feedback wilt geven en hopen dat wij u wederom mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2022

Voor de corona tijd regelmatig hier overnacht, nu voor 2 nachten geboekt met mijn partner. Bij de reservering bleek iets fout te zijn gegaan, niet voor 2 maar voor 1 persoon, was geen probleem. De kamer die we kregen op de 3e verdieping was erg klein, overal waar je stond, stond je in het midden van de kamer. De rollator van mijn partner kon alleen opgevouwen naar binnen. De gevraagde " walk-in" douce was wel aanwezig, in een van de badhanddoeken een groot gat, stof draden aan het plafond. Het hotel is overduidelijk niet geschikt voor mensen met loop beperkingen, overal grote drempels en trapjes. Als je op de begane grond bent moet je een trap af naar de toiletten. Na een klacht van ons over de kleine kamer kregen we een upgrade naar een ruimere kamer op de 1e verdieping, ook met een "walk-in" douche, echter deze had een forse opstap. Ons verteld dat het ontbijt werd geregeld door z.g. tijdsloten, klonk goed, echter op zaterdagmorgen was er niets van een tijdslot te merken, gewoon een chaos in het ontbijt restaurant, geen plaats te vinden, uiteindelijk een plaats in de bar waar je zeer oncomfortabel laag moest zitten. Schoon is het ook niet in dit hotel, de div. kamerdeuren in de gangen zijn vuil en kaal. Dit hotel is zeer duidelijk aan een zeer grote opknapbeurt toe. De kamer prijzen zijn exorbitant hoog.

Datum van verblijf: juni 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Hermann H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Front Office Crowne Plaza, Eigenaar van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2022

Beste heer Hermann,

Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen, wij waarderen het zeer dat u uw feedback wilt geven. Ik vind het erg vervelend om te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Ondanks uw ervaring hoop ik u wederom als gast te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 mei 2022 via mobiele applicatie

Een comfortabel hotel op een mooie locatie.
Het ontbijt is prima verzorgd.
Personeel aan de receptie en in het restaurant zijn super vriendelijk.
Kamers aan de rivierzijde zijn zeker de moeite waard. Door de ligging heb je dan de avondzon op je balkon.

Kamertip: Parkeren is erg gemakkelijk in de garage met directe ingang naar het hotel. Neem een kamer met balkon aan de rivier dit is zeker de moeite
Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 65Pieter53
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Front Office Crowne Plaza, Eigenaar van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Beste 65Pieter53, graag willen wij u danken voor het delen van deze mooie reactie na aanleiding van uw verbijf. Wij hopen u natuurlijk wederom als gast te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 mei 2022

Hotel ligt mooi, maar wij konden op een schitterende dag in mei niet buiten gaan zitten, ofschoon er een deur naar buiten was naast ons (lunch)buffet. Er was aan die kant (naast Waterpoort) geen terras uitgezet. Dus wij moesten binnen zitten puffen. Voor de gevraagde prijzen was het buffet echt te matig van kwaliteit: soep veel te zout, salades erg standaard, glaasje bubbels veel te duur. Alleen de zoete desserts waren erg lekker. Dit is echt een Business hotel, in alle opzichten, zonder sfeer. En jammer dat je dan zelfs niet van de toplocatie kunt genieten, doordat er geen terras uit staat. Let ook op parking kosten: je kunt de betreffende garage (Q Park Plein 1992) beter zelf reserveren dan via het hotel een dure dagkaart gepresenteerd krijgen.

Datum van verblijf: mei 2022
Bedank 674grietjed
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Front Office Crowne Plaza, Eigenaar van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022

Beste 674grietjed, allereerst willen wij u graag danken voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het jammer te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Ondanks uw ervaring hopen wij u wederom als gast te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken