14 mei 2018 beoordeeld

samen met mijn moeder een heerlijke high tea gehad in een prachtig restaurant. alles erop en eraan voor een goede prijs. we hebben genoten en heerlijk gesmuld. ontvangst met een glaasje cava daarna een heerlijk soepje en diverse hartige en zoetige zaligheden warm en koud. heerlijke smoothie erbij en vers fruit. kortom het ontbrak aan niets en daarbij hadden we een prachtig uitzicht over de maas.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
RamonSchouwenberg, Geachte gast, van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Geachte gast,

Wij willen u graag vriendelijk danken voor het delen van uw fijne ervaring na het nuttigen van onze uitgebreide High Tea. Graag mogen wij u in toekomst nogmaals verwelkomen in ons restaurant ‘ de Mangerie’.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven samen met vrienden een weekend in het Crowne Plaza in Maastricht. Het hotel is zeer goed gelegen, aan de Maas en dicht bij het stadcentrum. De kamer kon wel een make-over gebruiken. Deze kwam wat oubollig over en de douche had ook schoner gekund. De vloer wordt denk ik zelden schoongemaakt. Het ontbijt was OK, ruime keus maar geen vaste bediening bij het bakken van de eitjes was het wachten soms wat langer. Voor een kamerprijs van €170 en van €27,50 p.p. voor het ontbijt had ik eerlijk gezegd meer verwacht. Mooie locatie, vriendelijk personeel maar te hoge prijzen voor de geleverde kwaliteit!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
RamonSchouwenberg, Assistant Front Office Manager van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Geachte gast,

Wij willen u graag danken voor het delen van uw ervaring en voor het kiezen voor Crowne Plaza Maastricht. We streven ernaar om elk verblijf zo aangenaam en comfortabel mogelijk te maken en we zullen uw op- en aanmerkingen gebruiken om onze gasten in de toekomst een betere ervaring te bieden.

Ik wil u nogmaals danken voor het delen van uw ervaringen en zien u graag weer terug in de nabije toekomst.

21 maart 2018 beoordeeld

Zakelijke bijeen komst in dit hotel met collega's uit Duitsland, zwitserland, Oostenrijk en Nederland. Mooie nette maar vooral ruime kamers en heerlijk dicht bij het centrum.
Goede bedden, prima faciliteiten om het hier naar je zin te hebben. Ruime keuze bij het ontbijt. Diner hebben we er niet genoten. Wel een Lunch wat ook voortreffelijk was en veel keus! Echt een hotel als leuke uitvalsbasis als je naar Maastricht gaat!

Kamertip: Mooi uitzicht over de Maas
  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
RamonSchouwenberg, Assistant Front Office Manager van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2018

Beste heer,

Wij willen u graag danken voor het delen van uw ervaring na aanleiding van uw bijeenkomst in Crowne Plaza Maastricht. Het is een genoegen uw complimenten te lezen en hopen u zowel zakelijk als privé wederom te mogen verwelkomen in de toekomst.

2 maart 2018 beoordeeld

De locatie is perfect. Goed bereikbaar van het station en het centrum van de stad is via een voetgangersbrug 10 minuten lopen. Veel bezienswaardigheden zijn op loop afstand.
De ontvangst aan de receptie was bijzonder vriendelijk en en een vroege check in was geen probleem. De kamer was goed ingericht en comfortabel. Al met al een goed adres voor 2 dagen Maastricht.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
RamonSchouwenberg, Assistant Front Office Manager van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze reactie en uw compliment over de ontvangst, uw hotel kamer en onze prachtige locatie. Wij hopen u dan ook wederom in de toekomst te mogen verwelkomen.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij een heerlijk verblijf gehad in dit hotel.
Fijne kamer, heerlijke bedden en goede badkamer met bad.
Uitkijkend over de Maas, echt een aanrader om iets extra te betalen voor de kamer met rivierzicht.
Je wandelt langs de Maas in 5 minuten naar de binnenstad.
Vlotte afwikkeling bij de receptioniste en behulpzaam personeel.
Gezellige bar waar we na het shoppen even zijn blijven hangen .

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Sluijsmans, Front Office Manager van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Geachte familie Kemme,

Bedankt voor uw verblijf in ons hotel. Ons team vond het erg leuk om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

met vriendelijke groet,

Vivian Sluijsmans