Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
69 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 116 US$ per nacht.

127 US$
115 US$
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
78 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 103 US$ per nacht.

128 US$
120 US$
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 172 US$ per nacht.

Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
67 US$
  • Inclusief ontbijt
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
NH Hotels
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 102 US$ per nacht.

Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
  • Zwembad
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
110 US$
102 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 113 US$ per nacht.

126 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer uitgebreide high tea met social deal. Heerlijke verse proeverijtjes, mooi geserveerd. Vriendelijk personeel, vertelden in details wat er te eten viel. We hebben genoten van zowel de lunch, de ambiance en het uitzicht op de maas.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
RamonSchouwenberg, Assistant Front Office Manager van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

Geachte gast,

Wij zouden u graag willen danken voor deze leuke reactie van onze high tea, het is een genoegen te lezen dat u zo heeft mogen genieten. Nogmaals dank, en wij zien u graag terug in ‘de Mangerie’.

31 januari 2018 beoordeeld

Voor de 2e keer hier gelogeerd.
Wij werden vriendelijk ontvangen door het receptieteam (hulp met de bagage, auto geparkeerd)
Mooi en verzorgde kamers. 1 nadeel voor mensen met allergieën alle kamers hebben vast tapijt. Maar personeel deed z’n uiterste best om m’n verblijf zo comfortabel mogelijk te maken (extra deken zodat we met het raam open konden slapen)
Ontbijt is verzorgd en heel uitgebreid. En met een prachtig uitzicht op de Maas.
Zelfs aan een leuke attentie voor m’n verjaardag werd er gedacht!
Ook in de Mangerie gaan dineren en dit was af! Met ook hier extra aandacht voor m’n voedingsallergieën zonder enig probleem!
Wij komen zeker terug!

Kamertip: Verdieping waar geen huisdieren mogen komen
Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
RamonSchouwenberg, other van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018

Geachte gast,

Allereerst dank voor het kiezen van Crowne Plaza Maastricht en voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Het is een genoegen uw leuke positieve reactie te lezen na aanleiding van uw verblijf en wij zien u graag terug in de toekomst.

16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier oud&nieuw gevierd en wat was het een succes. Borrel met hapjes (zelfs verse oesters), daarna een heerlijk diner en om 0:00u bubbels en buiten naar het vuurwerk kijken. Ze hadden voor onze oudste zoon van 3 heel lief een kado op tafel gelegd (kleur/stickerboek, potloodjes, choco kerstballen)... Echt heel attent. Los daar van is het personeel bijzonder vriendelijk. De kamer was ook geweldig, 2 etages en we konden er zeer goed vertoeven met een baby en een kleuter. Qua locatie ook top, aan het water, bij de st servaasbrug en in een leuke buurt (nabij de Rechtstraat etc). Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Aanrader om hier te verblijven.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
RamonSchouwenberg, Assistant Front Office Manager van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018

Beste Rowena,

Allereerst dank voor het kiezen van Crowne Plaza Maastricht en voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Het is een genoegen uw lovende woorden over uw verblijf te lezen en zullen deze delen met het gehele team. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

7 januari 2018 beoordeeld

Typisch verzorgd businesshotel in een wat grauw gebouw, vlak aan de oever van de Maas. Perfect om de mooie stad Maastricht te ontdekken. Parkeergarage onder het hotel. Prijs van zo'n 18 euro per dag parkeren. Hotelkamers zijn proper en comfortabel. Ontbijt in het hotel kost 27 euro per persoon en is naar onze mening te duur. Binnen maximaal een vijftal minuten stappen zijn er heel wat leuke zaken waar je kan ontbijten voor minder dan de helft van de prijs. De bar is gezellig en het personeel vriendelijk. Wij zouden hier zeker terugkomen. Verbleven in kamers 138 (boven de ingang) en 137 (andere kant), zonder Maaszicht. In kamer 138 wel een beetje last van het lawaai van het pleintje voor het hotel, echter niet onoverkomelijk.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
RamonSchouwenberg, Assistant Front Office Manager van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Geachte gast,

Allereerst dank voor het kiezen van Crowne Plaza Maastricht en voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Uw opmerkingen worden zeer gewaardeerd en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

27 december 2017 beoordeeld

Dit keer de Kerstdagen voor het eerst in Maastricht doorgebracht en nu 3 nachten in dit hotel doorgebracht. Kamers aan de Maaszijde bieden dan een prachtige blik op het centrum van de stad. Personeel klantvriendelijk, prijs/kwaliteit OK.

Kamertip: Kies een kamer aan de Maaszijde
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Sluijsmans, Receptionist van Crowne Plaza Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Geachte heer/mevrouw, het is een genoegen te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad tijdens de Feestdagen in ons hotel, en heeft genoten van onze locatie en de service van ons personeel. Graag tot ziens in Crowne Plaza Maastricht. Met vriendelijke groet, Team Crowne Plaza Maastricht