Angelique

Even samen weg

5,0 van 5 bollen3 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer prettig ingerichte kamer. Goed verzorgd en schoon. Bed redelijk hard maar prima geslapen. Heerlijk bad én douche. Ondanks de volle bezetting van het hotel was het echt rustig.
Goed verzorgd ontbijt.
Het is een teaching hotel gerund door eerstejaars studenten. Ze doen dit vol passie en dat is goed te merken. Er kan wel eens iets fout gaan maar ze gaan meteen voor een oplossing.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Gewoon heerlijk genieten.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.7 km van Teaching Hotel Château Bethlehem
2.9 km van Teaching Hotel Château Bethlehem
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 8 maart 2024

Prachtig kasteel met rustige kamers en goede bedden. Wij hadden deze keer geopteerd voor de "luxe" 2-persoonskamer, maar deze optie is echt de meerprijs niet waard. Wij kregen de "groene" kamer toegewezen, een onpraktisch ingerichte kamer met een steile trap van het toilet naar het bed, weinig verlichting en geen enkele kast of mogelijkheid om je spullen te leggen. Volgende keer terug een "gewone" kamer.
Overigens is het restaurant nog steeds uitstekend en zijn de studenten vriendelijke en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 21 mei 2023

Fijn hotel waar je helemaal in de watten word gelegd! Mooie architectuur dichtbij centrum Maastricht. Elke kamer is anders, je zou ze allemaal moeten meemaken. Fantastische service en een fantastische keuken! Een absolute aanrader

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 12 mei 2023

Een heel erg mooi hotel met ruime fantastische kamers. Dit hotel is perfect voor een romantisch weekendje Maastricht of voor een speciale gelegenheid, want het is niet zomaar een hotel en daardoor ook prijzig. Elke kamer heeft zijn eigen identiteit en wil je een kamer boeken met een jacuzzi of een sauna? Die zijn er!

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 4 april 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk weekendje in dit mooie hotel mogen verblijven met mijn vriendin. Personeel is heel erg gastvrij en de kamers zijn heel erg uniek. Doordat er zoveel verschillende zijn wil je weer boeken om te kijken wat voor avontuur er op je wacht!

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 3 april 2023

Het Teaching Hotel is de perfecte plek om een verjaardag te vieren. Afgelopen week was ik jarig en dit heb ik gevrierd in het Teaching Hotel. WIj hebben gedineerd in de Franse Zaal. De eerstejaars studenten waren super gemotiveerd en zij hebben ons uitstekend geholpen. Mede door het Teaching Hotel was mijn verjaardag om nooit meer te vergeten. Er werdt erg goed rekening gehouden met de dieetwensen (wij hadden er erg veel). Er werdt tevens actief met de dranken geschonken, waardoor wij nooit hoefde te vragen om een drankje, want de studenten waren ons elke keer voor. In conclusie ben ik erg te spreken over het Teaching Hotel en ik zou het iedereen aanraden.

Datum van verblijf: maart 2023