Beoordeeld op 9 april 2022

Personeel vriendelijk, servicegericht. Inrichting kamer niet altijd praktisch. Ik miste een zitmeubel, kledingkast. Ik vind het gehorig (binnenplaats, plafond, geluid ventilatie) helaas veel geluid vroeg in de ochtend rond 06:15

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 november 2021

Mooie en bijzondere kamers. Had wel een stoeltje bij gemogen als je met z'n 2'-en bent. Keurig en heerlijk ontbijt. Diner was ook heerlijk, echter het toetje viel qua smaakbeleving een beetje uit de toon. Zeker nog een keer terug en dan hopen op een beetje beter weer zodat ook het binnen terras beleefd kan worden.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 10 oktober 2021

Chateau Bethlehem wordt gerund door studenten en is daarmee best uniek. Maar ook de kamers in dit hotel zijn bijzonder. Deze keer verbleven we in kamer 25, ontworpen door Piet Hein Eek. Een zeer transparante kamer, want alles is goed zichtbaar. Dat geldt zowel voor de douche en toilet, maar ook "achter de schermen". Leuk ontwerp, maar minder geschikt voor wie erg op privacy op het toilet gesteld is.
Bed is zeer ruim en slaapt heerlijk.
Uitgebreid ontbijt wordt geserveerd en biedt voldoende keuze.
Wij vinden het teaching hotel echt een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 18 september 2021

Grote kamers met alles op en aan (oa koffiezetter).
Het diner in het restaurant is heerlijk en betaalbaar en ook het ontbijt is uitgebreid met oa jus, vers fruit, verschillende broodjes en ei op verscheidene manieren bereid!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 13 september 2021

Goed.
enkele tip al bij de feedback doorgegeven. gastvrij, vriendelijk en gezellig. we hebben genoten. het diner was voortreffelijk. studenten doen goed hun best. op de kamer is 1 stoel wat weinig voor 2 personen. het Bed was breed met een verhoging in het midden leek het, zijkanten liepen wat schuin af.

Datum van verblijf: september 2021