Beoordeeld op 15 augustus 2021

We hebben het enorm naar onze zin gehad in het Hotel.
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Niks was te veel.
Mooie schone kamer en heerlijk ontbijt. Daarbij hadden we ook prachtig weer. Kortom een echte aanrader en we komen zeker weer terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

mooie ruime kamer (nr 8) uitstekende bedden.fijne keuze frequentie en type schoonmaak : volledig, alleen handdoeken of niets. smart tv aanwezig. volledige schoonmaak was echter op de derde dag niet volledig uitgevoerd, prullenbak niet geleegd en bed niet strak gedekt maar teruggeslagen. tv was 1e dag buiten gebruik. kregen voor de tv een heerlijke fles bubbels ter compensatie. erg attent! de receptie was via nr 9 telefonisch niet heel goed te bereiken. studenten doen goed hun best en zorgen voor een goede sfeer in het hotel! op een paar kleine leerpuntjes na een goede ervaring in een prachtig hotel met fijn personeel. een aanrader zeker voor herhaling vatbaar. ga zo door!

Datum van verblijf: juni 2021
Sales Teaching Hotel, Sales van Teaching Hotel Château Bethlehem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2021

Beste Daniella,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie en de lovende woorden die u benoemt. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en zullen deze feedback terugkoppelen naar onze studenten.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.

Graag tot ziens.

Beoordeeld op 9 juni 2021 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, prachtige kamer (schoon, goed bed, fijne douche), studenten die duidelijk hun best doen en het erg goed deden, er hangt een fijne sfeer. Goed en uitgebreid ontbijt (kreeg je in een tasje en kon je ook buiten op terras opeten).

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 3 juni 2021

Je ziet goed wat er allemaal bij komt kijken om alles gesmeerd te laten lopen maar de dingen die niet helemaal goed gingen werden zo snel mogelijk goed gemaakt. Na het uitchecken nog om een route gevraagd en die werd met alle geduld opgezocht en geprint voor ons, geweldig!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 3 juni 2021

Alles was super geregeld. Alleen jammer dat het minder toegankelijk is voor mindervaliden. (Dit door het ontbreken van een lift en diverse op- en afstapjes, maar deze zijn inherent aan het gebouw.)
Minder prettig is ook dat ‘s nachts de ramen niet open konden. Dit werd meer dan goed gemaakt door het uitzicht.

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde alleen