Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

mooie ruime kamer (nr 8) uitstekende bedden.fijne keuze frequentie en type schoonmaak : volledig, alleen handdoeken of niets. smart tv aanwezig. volledige schoonmaak was echter op de derde dag niet volledig uitgevoerd, prullenbak niet geleegd en bed niet strak gedekt maar teruggeslagen. tv was 1e dag buiten gebruik. kregen voor de tv een heerlijke fles bubbels ter compensatie. erg attent! de receptie was via nr 9 telefonisch niet heel goed te bereiken. studenten doen goed hun best en zorgen voor een goede sfeer in het hotel! op een paar kleine leerpuntjes na een goede ervaring in een prachtig hotel met fijn personeel. een aanrader zeker voor herhaling vatbaar. ga zo door!

Datum van verblijf: juni 2021
Sales Teaching Hotel, Sales van Teaching Hotel Château Bethlehem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2021

Beste Daniella,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie en de lovende woorden die u benoemt. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en zullen deze feedback terugkoppelen naar onze studenten.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.

Graag tot ziens.

Beoordeeld op 9 juni 2021 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, prachtige kamer (schoon, goed bed, fijne douche), studenten die duidelijk hun best doen en het erg goed deden, er hangt een fijne sfeer. Goed en uitgebreid ontbijt (kreeg je in een tasje en kon je ook buiten op terras opeten).

Beoordeeld op 3 juni 2021

Je ziet goed wat er allemaal bij komt kijken om alles gesmeerd te laten lopen maar de dingen die niet helemaal goed gingen werden zo snel mogelijk goed gemaakt. Na het uitchecken nog om een route gevraagd en die werd met alle geduld opgezocht en geprint voor ons, geweldig!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 3 juni 2021

Alles was super geregeld. Alleen jammer dat het minder toegankelijk is voor mindervaliden. (Dit door het ontbreken van een lift en diverse op- en afstapjes, maar deze zijn inherent aan het gebouw.)
Minder prettig is ook dat ‘s nachts de ramen niet open konden. Dit werd meer dan goed gemaakt door het uitzicht.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer jong personeel dat in alle opzichten zeer behulpzaam is. Mijn zware koffer werd meteen door iemand opgepakt en de trap opgedragen. Jammer genoeg was er geen lift. (Maar die heb ik tijdens het verblijf verder niet gemist.) Door het karakter van het gebouw zijn er her en der op- en afstapjes, maar ook daar ben je zó aan gewend.

Het ontbijt was meer dan toereikend (voor mij was het ook vaak meteen voor een deel de lunch). Het werd ‘geserveerd’ in een papieren tasje waardoor je je ook niet opgelaten hoefde te voelen als je wat meenam voor de lunch.

Ik had kamer 6 aan de parkzijde. Ook een open badkamer, die niet zichtbaar was vanuit het slaapgedeelte. Dacht dat dit een behoorlijke minpunt zou worden, maar dat werd het ab-so-luut niet.
Wel jammer dat ‘s nachts de ramen niet open konden: door de raamconstructie was dat alleen overdag mogelijk. Als de ramen openstonden, kon de luxaflex niet naar beneden. Aangezien er geen verduisterende gordijnen waren en de ramen uitkeken op het park waar tot laat nog mensen waren…

Maar het kwaken van de kikkers en het gakken van de ganzen maakte heel veel dan het raamongemak goed.

Ik hoop er zeker eens terug te komen.

Reistype: Reisde alleen
Sales Teaching Hotel, Sales van Teaching Hotel Château Bethlehem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2021

Beste Ineke,

Wat een leuke feedback, hartelijk dank hiervoor. Fijn dat u het Teaching Hotel heeft uitgekozen voor uw verblijf. Het is altijd heerlijk om de ochtend te starten met goede berichten van onze gasten die genoten hebben van het kasteel, de gastvrijheid, het concept in zijn geheel.

U heeft helemaal gelijk, het is niet handig dat de ramen niet open kunnen daar er gekozen is voor een combinatie van luxaflex, vitrage en dubbele ramen. Wij nemen het op ons om hierin op korte termijn verbetering in te brengen!

Graag begroeten wij u weer bij een volgend bezoek.
Sales team