fllinde

Goed hotel

Beoordeling van Designhotel Maastricht
4,0 van 5 bollen30 mei 2024 beoordeeld
Mooie locatie. Goede verhouding kwaliteit/prijs. Prima kamers. Vlotte incheck/uitcheck. Kortom: prima.
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 jun 2024
Beste,

Hartelijk dank voor jouw verblijf en voor deze mooie review.
We zien er naar uit je bij een volgend verblijf in Maastricht weer in ons hotel te verwelkomen!

Vriendelijke groet,

1.5 km van Designhotel Maastricht
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 29 mei 2024

Leuk en net hotel. Wij hadden de luxe kamer die een stuk groter is. Helaas staat het bad in de kamer en ik vraag me af wie daar gebruik van maakt. Volgende keer zouden wij voor een goedkope kamer gaan. Badkamer vertoont wel wat sporen van gebruik maar is verder wel netjes en schoon. Ontbijt is prima maar keuze is niet enorm. Ligging is iets uit het centrum maar wel goed aan te lopen (klein kwartiertje). Rustige en nette buurt. Aanrader dus!

Datum van verblijf: mei 2024
Mildred Snackers, Guest Services / Front Office van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste,

Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn blij te horen dat u ons hotel leuk en netjes vond en dat u tevreden was met de luxe kamer.

We begrijpen uw opmerking over het bad in de kamer en zullen deze feedback meenemen voor toekomstige verbeteringen. Het is fijn om te horen dat de badkamer netjes en schoon was, ondanks enkele gebruikssporen.

We waarderen uw feedback over het ontbijt en de ligging van het hotel. Het is goed om te weten dat de rustige en nette buurt, evenals de loopafstand naar het centrum, positief zijn ervaren.

Nogmaals bedankt voor uw aanbeveling en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 mei 2024

Zeer goede ligging, prijs/ kwaliteit meer dan ok Vriendelijk personeel, lekker ontbijt met mmm vers fruit en appelsiensap.

Datum van verblijf: mei 2024
Reservations Designhotel, Gastenservice/Front Office van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2024

Beste Teresa,

Hartelijk dank voor jouw verblijf en voor deze fantastische review. Leuk om te lezen dat je het vers gesneden fruit en jus d'orange zo waardeert.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 25 mei 2024

Zeker om nog eens te doen. om bij jullie in het hotel te logeren. Het ontbijt en andere producten waren prima zeker om mijn vrienden aan teraden

Datum van verblijf: mei 2024
Reservations Designhotel, Gastenservice/Front Office van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Hartelijk dank voor deze fantastische review! Hier worden wij heel erg blij van.
Graag tot een volgende keer!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 24 mei 2024

Personeel heel vriendelijke en behulpzaam, kamers ok. Smal bed en geen schoonmaak tijdens verblijf van 4 nachten.

Beste Miriam,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden was met ons vriendelijke en behulpzame personeel.

Het spijt ons te horen dat u het bed te smal vond en dat er tijdens uw verblijf van vier nachten geen schoonmaakservice was. We zullen dit bespreken met ons team om onze service te verbeteren.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u een betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 21 mei 2024

Geen schoonmaakservice. Geen schone handdoeken. Piepende deuren. Geen privacy op kamer. Beschuldigd van het nuttigen van een drankje zonder betalen. € 240 per nacht?

Beste,

Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.

We begrijpen uw frustratie over het ontbreken van schoonmaakservice, schone handdoeken en de piepende deuren. Ook betreuren we de beschuldiging met betrekking tot het drankje en het gebrek aan privacy. Dit is niet de ervaring die we willen bieden aan onze gasten.

We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze bespreken met ons team om verbeteringen door te voeren. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.