travelup.com
FindHotel
Destinia.com
Trip.com
Beoordeeld op 16 mei 2022 via mobiele applicatie

Geboekt via een Bongo arrangement.
Een Basic kamer zit standaard in deze formule.

Dit betekend 2 aparte bedden tegen mekaar geschoven ipv 1 groot bed, wat resulteerde in het een paar keer opnieuw tegen mekaar moeten aanschuiven van de bedden gedurende de nacht.
Niet ideaal indien je als koppel graag “bij mekaar” slaapt en niet alleen maar naast mekaar.

Wij hadden kamer 370, welke uitkijkt op ietwat rommelige binnentuintjes. Badkamer welke ook basic is, verdient wat opfrissing. (Schimmel plafond douche, siliconen wat slordig aan lavabo, douche bak oogt wat afgeleefd en verder ook afbladderende verf aan kamervenster).

Personeel vriendelijk met de nodige uitleg over hun Stad en de mogelijkheden aldaar.

Ontbijt verzorgd en met voldoende keuze.

Gezien de prijs €90 toch 4 op 5, gewoon goed zonder meer.

Kamertip: Parkeren Q-Park “De Kolonel” €25 voor 48h op 5 minuten loopafstand van het hotel !
Beoordeeld op 13 mei 2022

Ik kom hier al jaren tot volle tevredenheid. Helaas nu een kleine, bedompte kamer gekregen zonder raam. Staat niet in verhouding tot de prijs. (Waarom moet ik hier eigenlijk minimaal 200 tekens over volschrijven??)

Kamertip: Kamers 'zonder daglicht' zijn bedompte kamers zonder ramen
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mildred Snackers, Gastenservice/Front Office van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Beste Irene,

Bedankt voor het schrijven van je review. Zowel onze website als die van onze partners laten zien welke kamers geen daglicht hebben, wij vinden het jammer dat dit niet naar wens is geweest nadat je dit hebt geboekt. Wij hopen dat je ons een tweede kans wilt geven, dan kunnen wij samen een kamer uitkiezen die wel daglicht heeft en naar wens is.

Jasper - namens Team Designhotel Maastricht

Beoordeeld op 13 mei 2022

Slechte warme en gehorige kamers. Kamer 390 te klein bureau bed is te smal waardoor je niet fatsoenlijk achter bureau kan werken. Kamer 200 te warm zonder airco met raam open teveel lawaai door airco op dak

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 mei 2022

was helemaal niet op aan te merken en zeker weer voor herhaling vatbaar en natuurlijk is maastricht ook een heerlijk stad en wat is er dan mooier om in zo,n geweldig hotel rustig te kunnen slapen en geweldig personeel alles even netjes en heerlijk ontbijt

Beoordeeld op 11 mei 2022

Slecht geslapen en geen fijn verblijf gehad door geluidsoverlast van airco unit op het dak. Dag en nacht een hard bromgeluid. Aangekaart bij de receptie, maar niet goed opgepakt door de medewerkers. Oordopjes aangeboden gekregen. Dat is natuurlijk geen goede oplossing bij geluidsoverlast die door het hotel zelf wordt veroorzaakt.

Datum van verblijf: april 2022