2 personen bekijken dit hotel
118 US$
Gratis annuleren tot 07/08/21
127 US$
Gratis annuleren tot 07/08/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline138 US$
eDreams139 US$
Lol.travel158 US$
Beoordeeld op 8 juni 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel, centraal gelegen in het altijd gezellige Wyck, heerlijke kamer!
Mooie ruime badkamer, lekker groot bed (Hästens) koffie en thee op de kamer, föhn aanwezig dus compleet! Je loopt zo de stad in.
We komen zeker nog eens een nachtje doen

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 7 juni 2021

Mooie stek om vanuit daar Maastricht te voet te bezoeken. Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Door Corona heb ik ons geplande bezoek aan Maastricht en het verblijf in het hotel 3x kunnen uitstellen. Blij dat dit mogelijk was!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 6 juni 2021

Genoten van ons weekendje Maastricht. Bij aankomst werden we goed geholpen. De kamer was erg ruim met dubbele gordijnen voor de nacht en lekker licht in de ochtend. Het bed was van top kwaliteit en sliep heerlijk! Leuke kamer details zoals het printje op het bedframe. Douche was top. Bad zat lekker. Opgemaakte kamer bij terugkomst van onze 1e dag was een zeer aangename verrassing. WC had vieze randjes aan de binnenkant, verbeterpuntje. Koelkastje voor eten & drinken had niet misstaan.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 31 mei 2021

Een super fijn verblijf gehad. Een gratis upgrade gekregen naar een grotere kamer met bad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Glazen, bestek, borden, een paraplu waren allemaal beschikbaar. Alles was goed geregeld en er was overal aan gedacht ondanks de corona beperkingen. Het hotel ligt op loopafstand van het station en het centrum. Ik kom zeker nog een keer terug in het Designhotel in Maastricht.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een perfecte ligging. Niet in het drukke stadscentrum, maar in de leuke sfeervolle wijk Wijck. Hier zijn veel leuke kleine terrasjes te vinden. De loopafstand naar de stad is heerlijk.
Het hotel is mooi, maar de deluxe kamer die wij hadden was niet per se sfeervol. Wel een heerlijk Hästens bed.
Het corona-ontbijt vonden wij een beetje tegenvallen. Waarschijnlijk is het contrast met het buffet wel groot. De granola, jus d’orange en komkommer bij het ontbijt was top. We hadden echter ook wat zoetigheden/pastries en/of ook scrambled eggs verwacht.
De uitchecktijd van 12.00uur is ruim en heerlijk. Zo kun je ook in de ochtend nog wat doen. Fijn ook dat het hotel niet met kleine verpakkingen shampoo en dergelijke werkt!

Kamertip: Je kunt makkelijk parkeren bij Qpark colonel. Erg dichtbij en reserveerbaar. Ook kun je tijdens de reservering onbeperkt in- en uitrijden.
Datum van verblijf: april 2021